کد خبر : 459
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1392 - 7:57

ماراتن ۲۶ هفته‌ای فوتسال در ایران

ماراتن ۲۶ هفته‌ای فوتسال در ایران

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:
ماراتن ۲۶ هفته‌ای فوتسال در ایران

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه لیگ برتر فوتسال یک ماراتن ۲۶ هفته‌ای است، گفت: برای باز پس‌گیری صدر جدول به مصاف تیم ماهشهری می‌رویم.
فرزین دبیری اظهار کرد: در لیگ برتر هیچ حریف آسانی وجود ندارد و نباید هیچ تیمی را دستکم بگیریم.
وی افزود: روز جمعه برای پیروزی بر تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر مقابل این تیم قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با برد قاطع مجدد به صدر جدول بازگردیم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز خاطرنشان کرد: لیگ برتر فوتسال  یک ماراتن ۲۶ هفته‌ای است و مهم نیست که هفته‌ای در صدر جدول قرار نداشته باشیم و این قابل جبران است و باید در طول فصل امتیازات لازم را کسب کرده تا بر جایگاه قهرمانی تکیه زنیم.
وی در مورد تیم ماهشهری گفت: این تیم به دلیل اینکه جایگزین تیم گاز خوزستان شده تیمی ناشناخته‌ای است، اما کادر فنی بازی‌های این تیم را آنالیز کرده و امیدواریم با استفاده از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران تیم به یک پیروزی شیرین در این بازی دست یابیم.

ممنون تماشاگران دبیری هستیم
مدیرعامل جوان تیم دبیری تبریز گفت: در بازی مقابل شهرداری تبریز خصوصا نیمه دوم دبیری تیم برتر میدان بود و زدن ۶ بار به تیر دروازه دلیل این ادعا است.
وی از  میرمعصوم سهرابی سرپرست سازمان ورزش  شهرداری و همچنین حیدرزاده سرپرست تیم شهرداری تبریز  بابت همکاری  و تلاش برای ارائه مطلوب این بازی تشکر کرده و  همچنین از تماشاگران تیم دبیری به نیکی یاد کرد.
وی گفت: بیشتر تماشاگران حاضر در سالن پورشریفی هواداران تیم دبیری بودند و ما در بازیی که مهمان بودیم به هیچ عنوان احساس غریبی نکردیم.
دبیری افزود: امیدواریم تماشاگران تیم دبیری که سرمایه اصلی تیم می باشند در بازی روز جمعه نیز در ورزشگاه حضور یافته و  با حمایت خود زمینه سازی پیروزی تیم دبیری  باشند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.