کد خبر : 4617
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 - 6:02

شهرداری تبریز ۹۰ درصد سهم خود را از پروژه قطار شهری پرداخته است

شهرداری تبریز ۹۰ درصد سهم خود را از پروژه قطار شهری پرداخته است

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز با پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان از ۱۱۵ میلیارد سهم خود در پروژه قطار شهری در ۹ ماه نخست سال جاری ۹۰ درصد سهم خود پرداخته است.

به گزارش آی نیوز؛ علیرضا نوای باغبان افزود: این در حالیست که دولت تنها ۶۱ میلیارد از سهم خود در پروژه قطار شهر را پرداخت کرده که این مبلغ برابر با ۵۰ درصد مبلغ مورد توافق دولت و شهرداری تبریز است.
وی ادامه داد: شهرداری تبریز در خصوص تزریقات مالی به پروژه مهم مترو برای نخستین بار از دولت پیشی گرفته است.
باغبان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  در گذشته پرداخت ۸۷ درصد از سهم خرید اتوبوس های درون شهری توسط دولت صورت میگرفت که متاسفانه در دوره های اخیر این روند بسیار کمرنگ شده است.
رئیس کمیسیون بودجه و برنامه ریزی اظهار داشت: بخش عمده محدودیت های ناوگان اتوبوس رانی کلانشهر تبریز ریشه در عدم تحقق سهم دولت در این زمینه دارد
وی تاکید کرد: شهرداری با توجه به محدودیت های منابع مالی و ضرورت توسعه روز افزون ناوگان حمل و نقل به تنهایی قادر به پوشش تمامی نیازهای این حوزه نبوده و در این خصوص نقش آفرینی دولت ضروری است.
باغبان تصریح کرد: در بودجه سال آینده توجه به وضعیت حمل و نقل عمومی، فضای سبز و قطار شهری در اولویت کاری شهرداری کلانشهر تبریز قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.