کد خبر : 4627
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 6:23

توسعه و تجهیز ناوگان اتوبوس‌رانی، از بخش‌های محوری برنامه‌و‌بودجه سال۹۵

توسعه و تجهیز ناوگان اتوبوس‌رانی، از بخش‌های محوری برنامه‌و‌بودجه سال۹۵

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز با پشتوانه شورای اسلامی شهر و همراهی مدیریت استان، بخشی از برنامه و بودجه سال آتی را معطوف رفع نیازهای حمل و نقل عمومی به خصوص در حوزه ناوگان اتوبوس رانی خواهد کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم آغاز به کار ۲۹ اتوبوس نوسازی شده و تقدیر از اتوبوسرانان بدون تصادف گفت:  اتوبوسرانان با داشتن احساس مسئولیت و عشق به کاری که انجام می دهند تمام همت خود را برای تحصیل رضایت شهروندان به کار می گیرند.
شهردار تبریز در خصوص زحمات رانندگان اتوبوس گفت: در سایه زحمات این قشر شریف، قسمت اعظم تردد و حمل و نقل عمومی شهر بدون مشکل امکان پذیر می شود .
دکتر نجفی با اشاره به اینکه رانندگی اتوبوس در شهری مثل تبریز با ترافیک مشخص کار بسیار سختی است گفت: رانندگان اتوبوس از یک سو با شهروندان و مسافران انبوهی مواجه هستند و از طرفی نیز باید بهترین رانندگی را در ترافیک و خیابانهای شهر داشته باشند که این کار نیازمند داشتن اعصاب پولادین و حوصله زیاد است.
شهردار  تبریز با تاکید بر اینکه شهر تبریز نیز مانند سایر کلانشهر های کشور بر اساس یک پلان، نقشه و برنامه مشخص ساخته نشده و توسعه نیافته است گفت: جمعیت شهر تبریز در روز به بیش از ۲ میلیون نفر می رسد، برای عبور و مرور و ارائه خدمات بهینه به این تعداد باید حداقل هزار دستگاه اتوبوس در شهر فعالیت داشته باشند که با وضعیت فعلی به ۲۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز نیاز داریم.
شهردار تبریز با اعلام اینکه سال آینده ۱۱۰ دستگاه اتوبوس خریداری و به جمع ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده خواهد شد، اظهار داشت: شهرداری تبریز در حالی درسال جاری بیش از ۸۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس اختصاص داده است که به دلیل وضعیت خاص اقتصادی، دولت نتوانسته است در بخش حمل و نقل عمومی تبریز نقش ایفا نماید .
دکتر نجفی در پایان سخنانش گفت: اگر می خواهیم تبریز را به گذشته درخشان خود برگردانیم و موقعیت گذشته این شهر را احیا کنیم باید تک تک شهروندان این دغدغه را در خوداحساس کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.