کد خبر : 5021
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1395 - 8:02

قلعه نویی: می توانستیم سایپا را با گل های بیشتری شکست دهیم

قلعه نویی: می توانستیم سایپا را با گل های بیشتری شکست دهیم

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا گفت: از پیروزی مقابل این تیم رضایت دارم اما از فرصت‌ سوزی‌ها ناراحتم. باید بازی را با دو سه گل می‌بردیم.

 

امیر قلعه‌نویی تصریح کرد:  باید با اختلاف ۲-۳ گل سایپا را شکست می‌دادیم، حریم موقعیت زیادی مقابل ما نداشت. فقط مالکیت کرنر داشت. سایپا به دروازه ما نزدیک نشد، اما ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که همگی آنها را از دست دادیم. نباید این‌گونه فرصت‌های گلزنی را از دست بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه تیم تراکتورسازی روند صعودی را داشته و نظرش در مورد سایپا چیست، گفت: ” سایپا تیم بزرگی است، بازی حساسی برای ما بود و خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. ما یک فینال هم با ذوب‌آهن داریم. بازی هفته ما با ذوب آهن در لیگ برتر فینال است که در مورد آن بازی بعدا صحبت می‌کنم. تیم ما روند رو به رشدی را دارد و از هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم، زیرا باشگاه تراکتورسازی یکی از ۳-۴ تیمی بوده که پرداختی‌های خوبی داشته است.”

 

قلعه‌نویی در مورد شرایط فنی بازی با سایپا گفت: ” نتیجه بازی برای ما خوب بود، ما روزنه‌های نفوذ حریف را بستیم و به این تیم اجازه خلق موقعیت ندادیم. امیدوارم به لطف خداوند و همین اذان مغرب که در حال پخش است، چهارشنبه هم بتوانیم بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.  سایپا تیم خوبی است که مقابل هر تیمی ۶-۷ موقعیت گلزنی خلق می‌کند، اما مقابل ما موقعیتی نداشت، فقط چند توپ روی دروازه ما آمد که اخباری آنها را روی هوا مهار کرد و او امروز هیچ واکنش خاصی نداشت. برعکس دروازه‌بان سایپا که روز خوبی را پشت سر گذاشت.”

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه باید در عمان به مصاف حریف عربستانی بروند، گفت: ” نمی‌دانم چه کلمه‌ای در مورد AFC بگویم، زیرا آنها تصمیمی گرفته‌اند که خودشان را زیر سوال برده‌اند، این تصمیم نشان داد که فدراسیون فوتبال عربستان برای AFC تصمیم‌گیری می‌کند و فدراسیون فوتبال این کشور است که تصمیم‌های قاره کهن را می‌گیرد. ایران امن‌ترین کشور آسیاست. عراق در همین ورزشگاه دستگردی به مصاف حریفانش می‌رود. افغانستان در مشهد میزبان حریفانش است، اما AFC با این تصمیم خودش را زیر سوال برد. ما هم چون بزرگان ورزش گفته‌اند، در کشوری دیگر به مصاف حریف عربستانی می‌رویم و ان‌شاءالله که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.”

 امیر قلعه‌نویی در ابتدای نشست خبری هم ضمن تبریک سال نو و عید نوروز و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: ” از تمام کسانی که در تعطیلات نوروز تلاش کردند که سال خوبی برای مردم رقم بخورد، تشکر می‌کنم. از صدا و سیما، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهرداری‌ها که زحمت کشیدند. در ضمن به خانواده‌های بازماندگان حوادث جاده‌ای هم تسلیت می‌گویم و همچنین حادثه‌ای که در بالگرد اورژانس در شیراز پیش آمد.”

وی همچنین با تبریک به فوتبال آذربایجان گفت: ” سه تیم ماشین‌سازی،‌گسترش و تراکتورسازی سال را با پیروزی شروع کردند که نوید سالی خوب برای فوتبال آذربایجان می‌دهد.”


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشقیم تراختور جمعه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۴۵

یاشاسین امیرپاشا

عشقیم تراختور جمعه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۴۸

همه تیمها بگوش تراختور واقعی داره میاد