کد خبر : 5047
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 6:32

اهداف برگزاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز

اهداف برگزاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، اهداف برگزاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز را تشریح کرد.

به گزارش آی نیوز، علی فرخی در توضیح این خبر گفت: سومین سمپوزیم مجسمه سازی تبریز، که به صورت بین المللی و در مردادماه سال جاری خواهدبود، در دو بخش ملی و بین المللی و با حضور ۴۵هنرمند، برگزار می شود.
وی در زمینه موضوع این دوره از سمپوزیوم افزود: سومین سمپوزیوم مجسمه سازی در دو حوزه آزاد و موضوعی با عنوان “تبلور نور در هنر اسلامی” برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری، در بیان اهداف سومین سمپوزیوم نیز گفت: استفاده از ظرفیت مجسمه سازان بین المللی به منظور ایجاد تعامل سازنده با هنرمندان دیگر کشورها و شناساندن فرهنگ و هنر ایران زمین و تبریز، تشویق هنرمندان به ارایه ایده های خود در قالب مجسمه های شهری با هدف ایجاد ارتباط موثر با شهروندان و مخاطبان هنرشهری، و آموزش و انتقال مهارت های هنری به دانشجویان و علاقمندان، بخشی از اهدافی است که برای سومین سمپوزیوم مجسمه سازی تعریف شده است.
فرخی ادامه داد: همچنین، به نمایش گذاردن مجسمه های سنگی به عنوان شکلی از هنر عمومی و تامین امکان آموزشی برای تعلیم تکنیک های خلاقانه در این حوزه، جذب مخاطب از سراسر کشور و ایجاد فرصت مناسب برای فعالیت هنرمندان جوان، بخش دیگری از اهداف این سمپوزیوم است.
گفتنی است فراخوان و پوستر سمپوزیوم و اطلاعات تکمیلی در این زمینه، متعاقبا در سایت سمپوزیوم به آدرس tabrizsymposium.ir قابل دسترسی خواهد بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.