کد خبر : 5096
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 6:52

اعلان فراخوان تصویرسازی برای کمپین‌ «شهرسالم، شهروندسالم»

اعلان فراخوان تصویرسازی برای کمپین‌ «شهرسالم، شهروندسالم»

اداره کل سلامت شهرداری تبریز، به مناسبت هفته سلامت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، تعدادی از ادارات استانی و شهری، سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، بسیج و سازمان های مردم نهاد، کمپین سلامت با شعار شهر سالم، شهروند سالم را راه اندازی می کند.

به گزارش آی نیوز، اداره کل سلامت، از عموم طراحان و علاقمندان دعوت می کند با طراحی شخصیت و نیز تصویرسازی مرتبط با موضوع سلامت، با این کمپین همراهی نمایند.
بنا بر این گزارش، هدف ازانتشار این فراخوان، طراحی و معرفی شخصیتی دوست‌داشتنی و جذاب برای استفاده در کلیه طرح‌های این اداره کل است که در عین حال، در بعد اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت شهروندی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
سادگی، پویایی، قابلیت انعطاف و تغییر حالت، بهره‌گیری از نمادهای اصیل و بومی ایران به ویژه منطقه آذربایجان و پرهیز از جذابیت‌های نامتعارف، از خصوصیات مورد تأکید برای طراحی این کاراکتر است.
از میان آثار ارسالی به دبیرخانه، یک طرح به عنوان برنده انتخاب، خریداری و از طرح‌های دوم تا پنجم با تقدیم لوح سپاس و هدایای نفیس تقدیر خواهد شد .
همچنین در زمینه تصویر سازی، با توجه به قرار گرفتن تعداد قابل توجهی از تابلوهای تبلیغات محیطی شهری در اختیار این کمپین که ابعاد و اندازه‌های متغیری دارند، آتلیه گرافیک شهر سالم، یونیفرم این پویش را با استفاده از فونت های دیبا و مشکی، طراحی و نشانه های مورد نیاز را یکسان سازی نموده و در این بخش، شرکت کنندگان فقط باید بر روی تصویر سازی متمرکز شوند.
لازم به ذکر است طرح‌های انتخاب‌شده در ابعاد و اندازه‌های متغیر، با نظر مدیریت هنری، تمام یا بخشی از یک طرح مورد استفاده قرار خواهند گرفت .
علاقمندان به شرکت در این فراخوان، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در آن، به سایت اختصاصی اداره کل سلامت شهرداری تبریز مراجعه نمایند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.