کد خبر : 5221
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 4:49

کسب رتبه اول کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۵

کسب رتبه اول کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز رتبه اول کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی را کسب کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه یعقوب هوشیار شهردار منطقه پنج  تبریز با اعلام این خبر، گفت : بر اساس ارزیابی  های صورت گرفته توسط معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز رتبه اول کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در سال ۹۴ به منطقه پنج تعلق یافته است.
 وی در ادامه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت های شهرداری است تصریح کرد: جلوگیری از بروکراسی اداری و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در تمامی زمینه ها از سیاست های شهرداری است.
شهردار منطقه ۵، افزود: با توجه به اینکه صدور پروانه ساختمانی در کلانشهرها از مهمترین منابع درآمدی شهرداریهاست لذا تکریم ارباب رجوع با کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی جزو دغدغه‌های اصلی شهرداری به حساب می آی.
هوشیار همچین گفت :شهرک های جدیدالاحداث تبریز در منطقه ۵ قرار گرفته و توسعه این کلانشهر که به سمت شرق شهر است در حوزه استحفاظی این منطقه واقع شده است در این راستا به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان و متقاضیان پروانه ساختمانی با برنامه ریزی اصولی اقدام به کاهش قابل توجه زمان صدور پروانه ساختمانی کرده ایم.
 وی در پایان مهمترین خروجی ودستاورد این سیاست و موفقیت را رضایتمندی شهروندان و تکریم آنان دانست و ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده زمان صدور پروانه ساختمانی در آینده بیش از این کاهش یابد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.