کد خبر : 5230
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 6:20

دکتر دبیری : شورای شهر تبریز نگاه حمایتی به بخش خصوصی دارد

دکتر دبیری : شورای شهر تبریز نگاه حمایتی به بخش خصوصی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر تبریز از هر گونه فعالیت بخش خصوصی در توسعه شهر حمایت می کند و نگاه حمایتی به بخش خصوصی دارد.

 

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر پروژه های بزرگ و تاثیر گذاری در سطح شهر با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست که با اتمام این پروژه ها تغییرات محسوسی در نقاط مختلف شهر خواهیم داشت.
دبیری همچنین با اشاره به قول رئیس جمهور کشورمان در خصوص ارسال دو لایحه مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار گفت: در مراسمی که به مناسبت روز شورا در تهران برگزار شد رئیس جمهور قول  داد تا در راستای حل دو مشکل اساسی شهر ها لایحه مدیریت واحد شهری و درآمد های پایدار را به مجلس ارسال نماید.
دبیری افزود: البته لوایح فعلی مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار شهری دارای محاسن و معایبی است که باید در راستای رفع معایب این دو لایحه اقدام صورت گیرد.
وی همچنین با تبریک روز کارگر گفت: کارگران شهرداری تبریز به صورت شبانه روزی زحمت می کشند و در مورادی هم اتفاق می افتد که در راستای انجام وظیفه دچار صدمات جانی می شوند انشالله بتوانیم از این قشر زحمت کش و آسیب پذیر حمایت کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مراسم آغاز عملیات اجرایی پارک بزرگ تبریز گفت: پارک بزرگ مجموعه بزرگی در غرب تبریز خواهد بود که حفظ و توسعه فضای سبز در این مجموعه مورد تاکید اعضای شوراست و احیای این پارک بزرگ بعد از ۴۰ سال قطعا به نفع شهروندان خواهد بود.
دبیری همچنین در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در غرب تبریز نیز به مکان هایی مانند ائل گلی نیز داریم گفت: لاله هایی که در ائل گلی و سایر نقاط شهر کاشته شده اند واقعا جلوه زیبایی به شهر داده و مورد استقبال و نظر شهروندان واقع شده اند و نشاط و زیبایی خاصی به شهر بخشیده اند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.