کد خبر : 5266
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 8:09

تشریح عملکرد ۸ ماهه کمسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز

تشریح عملکرد ۸ ماهه کمسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شورای شهر تبریز گفت: در دوره چهارم شورای شهر سرعت ، دقت و کیفیت پروژه ها نسبت به دوره های قبل افزایش قابل توجهی داشته است که شهروندان به این موضوع اذعان دارند.

به گزارش آی نیوز، ایرج شهین باهر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز به تشریح عملکرد ۸ ماهه کمسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز پرداخت.
ایرج شهین باهر با اشاره به برگزاری بیست جلسه کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز به دلیل ضرورت بررسی بودجه شهر جلسات زیادی را برگزار می کند با اینحال کمیسیون عمران شورای شهر تبریز بعد از این کمیسیون بیشترین جلسات را در راستای بررسی فنی و تخصصی پروژه های شهرداری تبریز و همچنین طرح های مختلف شهری برگزار کرده است.
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اقدامات گسترده عمرانی شهرداری تبریز در چند سال اخیر گفت: انصاف نیست به خاطر یکسری موضوعات تلاشهای مدیران شهرداری و اعضای شورا را که صادقانه تلاش می کنند زیر سوال نبریم.
وی با اعلام اینکه با تصویب شورای چهارم از اولین سال شورا تاکنون بیش از ۷۴۰ پروژه بزرگ عمرانی در شهر آغاز شده و بسیاری از این پروژه ها نیز نهایی شده اند گفت: با پرداختن به برخی مسال سیاسی و دخالت دادن آنها با بحث های عمرای نباید شیرینی کارهای انجام گرفته را در کام مردم تلخ نماییم.
ایرج شهین باهر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز به ارائه گزارش عملکرد کمیسیون عمران شورای شهر تبریز پرداخت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.