کد خبر : 5394
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 7:16

بلوغ رفتاری در مدیریت شهری تبریز بارز است

بلوغ رفتاری در مدیریت شهری تبریز بارز است

آی نیوز- معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور گفت: تبریز شهر بسیار مهمی است و نقش بسیار با اهمیتی در طول تاریخ کشور ایفا کرده و مدیریت شهری خدمات بسیار شایسته ای را برای شهروندان ایفا کرده است.

 هوشنگ خندان دل صبح امروز در بازدید از پروژه مرکز همایش های بین المللی تبریز در خاوران یادآور شد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد اقدامات شهرسازی بسیار ارزنده ای در تبریز هستم و این اقدامات و پیشرفت های گسترده در سطح کشور کاملا مشهود است.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدامات شهرداری تبریز را شایسته تقدیر دانسته و عنوان کرد: شهرداری تبریز در سال های اخیر در حوزه‌های مختلف از قبیل روان سازی ترافیک، زیباسازی محیط شهری، توجه به بافت تاریخی و فضای سبز اقدامات مهمی انجام داده است.

خندان دل اظهار داشت: این حجم از اقدامات، نشان‌دهنده یک بلوغ رفتاری در مدیریت شهری تبریز است که در هماهنگی با مدیریت استان، به خوبی پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آینده روشنی در انتظار منطقه خاوران تبریز است، خاطر نشان کرد: طراحی و شهرسازی این شهرک تازه تاسیس نشان می دهد که آینده مستعدی در انتظار این منطقه خواهد بود و آنچه که در این بازدید مشاهده کردیم شهرکی مدرن با زیرساخت های مناسب و بر اساس شهرسازی استاندارد است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.