کد خبر : 5417
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 4:59

علی‌البدل‌ها به شورا می‌روند

علی‌البدل‌ها به شورا می‌روند

رئیس شورای شهر تبریز از تحلیف دو عضو علی‌البدل شورا به جای حبیب شیری‌آذر و اکرم حضرتی در جلسه فردای شورای شهر خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از فارس، شهرام دبیری، از تحلیف دو عضو علی‌البدل شورا به جای حبیب شیری‌آذر و اکرم حضرتی در جلسه امروز شورای شهر خبر داد.
وی با نام بردن از محمدباقر لطفی و علاالدین نورمحمدزاده به عنوان اعضای علی‌البدل که وارد شورای شهر تبریز می‌شوند، اظهار داشت: البته این افراد به طور موقت تحلیف می‌شوند و بعد از صادر شدن کیفر خواست برای این افراد این مساله قطعی می‌شود.
رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر صادق بودن این مساله برای المیرا خاماچی گفت: در صورت صدور کیفرخواست برای این عضو شورا حضور ایشان منع قانونی خواهد داشت و نفر علی‌البدل به جای ایشان معرفی خواهد شد.
دبیری با تاکید بر علنی بودن جلسه فردا افزود: با توجه به بررسی لوایح هبه در جلسه روز آینده شورا این جلسه غیرمستمع است اما خبرنگاران می‌توانند در آن حضور یابند.
در حال حاضر سه عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بازداشت به سر می‌برند که از این تعداد فردا تکلیف دو عضو جایگزین مشخص می‌شود و در صورت تداوم غیبت‌های «ا- ح» دیگر عضو بازداشت شده شورا «عزیز زاهدی» جایگزین وی خواهد شد ولی به دلیل اینکه هنوز مهلت دو ماهه وی باقی مانده است در جلسه فردا فقط دو عضو شورا تحلیف می‌شوند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.