کد خبر : 5489
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 7:06

پاکسازی چرمشهر تبریز توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۶

پاکسازی چرمشهر تبریز توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۶

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۶ از عملیات پاکسازی چرمشهر واقع در غرب تبریز خبرداد.

به گزارش  آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶،  احد یعقوبی بقاء در این خصوص گفت: گرچه چرمشهر تبریز خارج از محدوده ی خدمات شهرداری است اما با توجه به اهمیت این شهرک به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز صنایع چرم در ایران، نسبت به پاکسازی و خدمات رسانی به معابر آن در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: محیط پاک و سالم از اصول اساسی آرامش روانی شهروندان و زیبایی شهری محسوب می شود و لذا تلاش پرسنل زحمتکش خدمات شهری منطقه ۶ حتی در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه نیز خدمات رسانی و حفظ پاکیزگی محیط شهری است.
معاون خدمات شهری و اجرای شهرداری منطقه ۶ تبریز با تشریح فعالیت های صورت گرفته در چرمشهر گفت: در این طرح رفت و روب، لکه گیری آسفالت، تعمیر کانالها و آبروها، تعمیر دریچه های فاضلاب و نخاله برداری از معابر چرمشهر در دستور کار قرار گرفته بود.
به گفته ی یعقوبی، همچنین تسطیح کنار جاده ی چرمشهر و لکه گیزی و ترمیم آسفالت این مسیر نیز توسط همکاران خدمات شهری منطقه ۶ انجام گرفته است.
وی یادآور شد: برای پاکسازی و خدمات رسانی به چرمشهر بیش از ۴۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به همراه تجهیزات مکانیکی طی دو روز به فعالیت پرداختند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.