راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری با هدف تسریع در حل مشکلات کارکنان
مدیر اداره کارگزینی ورفاه کارکنان شهرداری تبریز از اجراء و راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در جهت شفاف سازی امورات اداری و تسریع در حل مشکلات کارکنان خبر داد.
به گزارش آی نیوز،محمد حسین زاده، با اعلام این خبر گفت: شفاف سازی امور اداری بر اساس مستند سازی و انجام به موقع وظایف محوله و سرعت در پاسخگوئی به درخواستهای متقاضیان، اعم از پرسنل اداری و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی، لزوم اجرا و راه اندازی این سیستم را می طلبید.
وی افزود: افزایش امنیت مکاتبات و بالا بردن سرعت گردش مکاتبات ، لزوم پیاده سازی اتوماسیون اداری و بهره برداری از آن، از دیگردلایل ایجاد و راه اندازی این سیستم محسوب می شود.
مدیر اداره کارگزینی و رفاه کارکنان شهرداری تبریز، در ادامه سخنان خود، کاهش بوروکراسی اداری را، یکی از مزایای اتوماسیون اداری دانست و تاکید کرد: افزایش کیفیت خدمات پرسنلی، دسترسی سریع به اطلاعات، بالابردن دقت در توجه به درخواستهای متقاضیان و همچنین ضرورت پاسخگوئی به موقع، کاهش نامه های کاغذی و عدم نیاز به گردش دستی نامه های اداری و استفاده بهینه از زمان از مزایای استفاده از اتوماسیون اداری می باشد .
حسین زاده اظهار امیدواری کرد با همکاری پرسنل کارگزینی بیش از پیش شاهد بهبود فرایند اداری و افزایش میزان رضایتمندی در روند پاسخگوئی به درخواستهای اداری باشیم.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰