کد خبر : 5525
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 8:42

عملیات اصلاح هندسی معابر از سوی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز به انجام رسید

عملیات اصلاح هندسی معابر از سوی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز به انجام رسید

عملیات اصلاح هندسی معابر سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز به منظور رفع موانع فیزیکی و تردد بدون حادثه شهروندان از سوی این منطقه به انجام رسید.

به گزارش آی نیوز از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تبریز، مهندس رسول موسائی شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و امنیت تردد بدون حادثه شهروندان، این منطقه عملیات اجرائی اصلاح هندسی معابر و مسیرهای سطح حوزه را با صرف هزینه ای بالغ بر۳ میلیارد ریال، به انجام رسانده است .

شهردار منطقه دو در ادامه افزود: با انجام عملیات خاکریزی و مخلوط ریزی، جدول گذاری و کف سازی، طبق برنامه ریزی سازمان یافته از سوی خادمین پرتلاش حوزه عمرانی منطقه، عملیات اصلاح هندسی معابر در خیابان جدیری و کوی ویلاشهر به اتمام رسید.

ایشان با عنوان اینکه شهرداری منطقه دو تبریز همچنین با بررسی سایر معابر سطح حوزه نسبت به بهسازی نقاط مورد نیاز اقدام کرده است تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و تامین امنیت عبوری آنان به هنگام تردد در مسیرهای اصلی و فرعی شهرک زعفرانیه و کوی باغچه بان نیز عملیات مشابهی به انجام رسیده است.

مهندس رسول موسائی همسو با این فعالیت از آغاز آسفالت ریزی اساسی سطح حوزه منطقه در راستای تسهیل در عبور و مرور شهری خبرداد و گفت: این منطقه عملیات آسفالت ریزی در ضلع جنوبی میدان افلاک نما تا میدان پیشقدم را به طول ۲۴ هزار مترمربع، به منظور روان سازی ترافیک شهری و بهبود عبور و مرور شهروندان به هنگام تردد از مسیر کمربندی میانی حدفاصل میدان افلاک نما تا میدان پیشقدم را به اتمام رسانده و در راستای پاسخ گوئی مناسب به درخواست اهالی و ساکنین شادآباد، عملیات اجرائی آسفالت ریزی محلات و کوچه های تابعه شادآباد را در حجم کاری بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع به بهره برداری رسانده است.

بنابه گفته شهردار منطقه دو تبریز عملیات روان سازی ترافیک شهری در سطح حوزه این منطقه با انجام آسفالت ریزی اساسی، تا پایان فصل کاری همچنان ادامه خواهد داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.