کد خبر : 5587
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 5:42

مقوله ی حجاب در شهرداری تبریز به یک باور عمومی تبدیل شده است

مقوله ی حجاب در شهرداری تبریز به یک باور عمومی تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: امر حجاب به یک فرهنگ و باور عمومی در شهرداری کلانشهر تبریز بدل شده و به این خاطر نیز در ارزیابی های صورت گرفته مقام برتر حجاب و عفاف را در سراسر استان کسب کرده است.

به گزارش  آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، شهرام دبیری در همایش حجاب و عفاف شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: از همین رو، استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به کسب رتبه برتر حقوق شهروندی و عفاف و حجاب توسط شهرداری تبریز، از نقش این مجموعه در بهبود شاخص‌های اشتغال قدردانی کردند.
دبیری با اشاره به اقدامات گسترده ی فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری تبریز یادآور شد: شهر یک موجود زنده است و به ساخت و ساز و خدمات خلاصه نمی شود لذا امروزه تمام پروژه های عمرانی در کلانشهر تبریز دارای پیوست فرهنگی است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری یک نهاد صرفا خدماتی نیست و امروزه یک نهاد عمومی فعال در حوزه های فرهنگی اجتماعی و سلامت محسوب می شود.
وی با اشاره به اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری شهرداری کلانشهر تبریز برای قشر بانوان اظهار داشت: همایش های تخصصی، راه اندازی پارک های خانواده، پارک های بانوان، فرهنگسراهای مختلف و خانه های سلامت و … از جمله اقدامات این مجموعه برای شهروندان بوده است.
سیاوش مکانی، شهردار منطقه ۶ نیز در این همایش با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه گفت: امروزه برای ایجاد نشاط اجتماعی و همراه کردن مردم با بدنه ی شهرداری، تدوین و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در اولویت قرار گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه برخلاف تصور عموم، حجاب مختص زن نیست گفت: هرجا سخن از حجاب می شود، قشر بانوان جامعه مورد خطاب واقع می شوند درحالیکه برابر فرمایش ائمه(ع)، رعایت حجاب و پوشش برای هر دو قشر زنان و مردان تاکید شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.