کد خبر : 5599
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 4:50

تمهیدات سازمان پارکها برای حفاظت از هویت فرهنگی تفرجگاه ائل گلی

تمهیدات سازمان پارکها برای حفاظت از هویت فرهنگی تفرجگاه ائل گلی

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به تلاش این سازمان برای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان در پارکها، از اجرای پایلوت طرح محدودیت نصب و برپایی چادر در پارکهای تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز؛ محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: در این بین تفرجگاه ائل‌گلی به عنوان یکی از مکان های تفریحی تبریز که همواره مورد اقبال عمومی شهروندان و مسافران قرار گرفته و از جهت های مختلف دارای اهمیت زیادی است، در اجرای این طرح به طور ویژه ای مدنظر است.

وی با اشاره به تلاش این سازمان جهت حفظ هویت فرهنگی و تاریخی پارک بزرگ ائل‌گلی گفت: در همین راستا برنامه ریزی‌هایی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی توسط این سازمان در دست اجراست.

حسن زاده اجرای طرح ممنوعیت نصب چادر در پارکها را در همین راستا عنوان کرده و افزود: پارکها و بوستان های شهری، محلی برای آسایش و امنیت اجتماعی و فرهنگی شهروندان هستند که سازمان پارکها و فضای سبز تبریز برای بهبود هر چه بیشتر این بستر همواره در تلاش و تکاپو بوده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز یادآور شد: ممنوعیت برپایی چادر هم اکنون در تمامی پارک های تبریز به جز پارکهای مسافر اجرایی شده است .

وی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا داریم برای تحقق این امر با سبزبانان و نگهبانان پارک همکاری های لازم را داشته باشند، تصریح کرد: مشخص است که اجرای این برنامه ها بدون مشارکت شهروندان محقق نمی شود و برای ایجاد شهری آباد و سبز به حضور فعال شهروندان نیاز داریم.

حسن زاده این اقدام را در راستای حفظ امنیت شهروندان دانسته و اظهار داشت: حفاظت از فضای سبز و حفظ امنیت اجتماعی مد نظر در ائل گلی از دیگر اهداف ممنوعیت برپایی چادر شهروندان در پارک بزرگ ائل گلی و دیگر پارکهای شهر است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.