کد خبر : 5614
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 5:23

شهردار تبریز از پروژه های عمرانی منطقه ۲ بازدید کرد

شهردار تبریز از پروژه های عمرانی منطقه ۲ بازدید کرد

شهردار تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۲ بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها با در نظر داشتن چشم انداز گردشگری ۲۰۱۸ تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، طرح شبدری ائل گلی، پروژه پارک موزه دفاع مقدس و بهسازی مزار شهدای وادی رحمت پروژه هایی بود که صبح امروز مورد بازدید شهردار تبریز قرار گرفت.
دکتر نجفی در بازدید از مراحل تکمیلی و پایانی طرح شبدری ائل گلی با اشاره به ضرورت اجرای این پروژه اظهار داشت: طرح شبدری ائل گلی تراکم ترافیکی مراجعات شهروندان و گردشگران را توزیع کرده و در ایجاد آرامش در فضای کلی شرق تبریز تاثیرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه این طرح از نیازهای مهم و قدیمی شهر تبریز است، گفت: مراحل تکمیلی پروژه باید با فضاسازی ها و نورپردازی های متناسب و معماری زیبا، معرف جایگاه گردشگری شهر تبریز باشد.
شهردار تبریز با اشاره به استقرار برخی کارگاه های فاقد مجوز در مسیر اجرایی این پروژه تا روستای شادآباد مشایخ، دستور تعیین تکلیف هرچه سریعتر این کارگاه‌ها را صادر و تاکید کرد: اگر بناست واحدهای کوچک در این محدوده فعالیت کنند، این امر باید به طریق قانونی و سزاوار و با ملاحضات زیباسازی و شهرسازی صورت بگیرد، در غیراین صورت کارگاه های غیرقانونی که جلوه این بخش را مخدوش کرده، به طرز مناسب به کاربری زیبا و سبز تبدیل می‌شود.

دکتر نجفی در ادامه بازدید سرزده خود، در پروژه پارک موزه دفاع مقدس حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام این مجموعه خاطرنشان کرد: تشییع و تدفین این دو شهید والا مقام چشم انداز مخصوص  و اجتماعی پارک موزه را اعتبار بخشیده است؛ بنابراین مجریان پروژه، باید با همت ویژه تکمیل بخش‌های باقی‌مانده را مد نظر قرار دهد.
وی با اشاره به اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل این پروژه از سوی شهرداری منطقه ۲، بر لزوم شتاب در بخش های تکمیلی و فضاسازی مناسب در این مجموعه ارزشی تاکید کرد.
شهردار تبریز همچنین  در گلزار شهدای وادی رحمت حضور یافته  و از مراحل مسقف سازی مزار شهدایی که توسط شهرداری منطقه ۲ ساخته می شود بازدید کرد.
وی خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه در ۲۵۰۰ مترمربع و صرف بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و فاز دوم در ۷ هزار مترمربع با ۵۰ میلیارد ریال هزینه پیگیری شده و در مراحل پایانی است.

دکتر نجفی در جمع بندی بازدید خود متذکر شد: بخش قابل توجهی از برنامه های عمرانی شهرداری تبریز، معطوف اهداف فرهنگی است؛ این رویکرد به خصوص در حمایت از مفاهیم ارزشی و اعتقادی بارز بوده و برنامه های اجرایی شهرها  با هویت و اصالت غنی تری پیش خواهد برد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.