کد خبر : 5667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 8:28

ساماندهی دستفروشان در محدوده مرکزی شهر تبریز

ساماندهی دستفروشان در محدوده مرکزی شهر تبریز

 معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، از برنامه ریزی این معاونت برای ساماندهی دستفروشان در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

 علی مدبر در جلسه ای که به همین منظور و با حضور شهردار  منطقه هشت، مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل، مدیر عامل تعاونی همشهری شهرداری تبریز، جانشین اطاق اصناف و جمعی از مدیران ستاد معاونت خدمات شهری و منطقه برگزار شد، گفت: اجرای این طرح  در چهار مرحله و حداقل در ده نقطه در مناطق مختلف شهر اجرائی خواهد شد و با توجه به نزدیکی بازگشائی مدارس و لزوم اجرای طرح استقبال از مهر، لزوم تسریع ایجاد شب بازار و بازارهای موقت و محله ای بیش از بیش ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: طرح شب بازار در دو محور اصلی یعنی حذف سد معبر روزانه و آمارگیری و شناسنامه دار کردن دستفروشان مرکز شهر اجرائی خواهد شد.

معاون خدمات شهری و  اجرایی شهرداری تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، به نقاط تعیین شده اشاره کرد و اظهار داشت: نقاطی از مرکز شهر از جمله چهارراه شهیدبهشتی، تربیت غربی، خیابان جمهوری، خیابان خرمشهر، خیابان فلسطین و ابتدای خیابان خاقانی برای اجرای این طرح پیشنهاد شده که پس از برنامه ریزی های لازم با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و تعاونی همشهری شهرداری تبریز عملیاتی خواهدشد.
مدبر اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح معضل سد معبر مرکز شهر که سالهای متمادی است در سطح شهر به چشم می خورد، برطرف شود.

وی در پایان، کاهش حجم ترافیک در این محدوده را، یکی دیگر از ثمرات اجرای این طرح عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.