کد خبر : 5768
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1395 - 6:24

نورپردازی منحصر بفرد یادمان شمس تبریزی

نورپردازی منحصر بفرد یادمان شمس تبریزی

شهردار منطقه هشت تبریز، ازتکمیل نورپردازی یادمان شمس تبریزی در باغ گلستان خبر داد.

به گزارش  آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه هشت، محبوب تیزپاز، ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظورجلوه هرچه بیشتر یادمان شمس  تبریزی در هنگام شب و آماده سازی این یادمان جهت بهره برداری، عملیات نورپردازی یادمان شمس با استفاده از پروژکتورهای ار-جی- بی، طی روزهای اخیر اجرایی و تکمیل شده و هم زمان با افتتاح یادمان شمس  به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: نور پردازی یادمان شمس تبریزی با استفاده از نورهای متنوع و الوان بوده و به صورت هماهنگ و یکدست به هشت رنگ مختلف تغییر رنگ میدهد  که در مناسبتهای مختلف به رنگهای خاص و انتخابی ، یادمان شمس را نورپردازی خواهد نمود .

شهردار منطقه ۸، با اشاره به اینکه، از دید زیباشناسی نورپردازی اماکن شهر یکی از ارکان مهم زیبایی آن شهر قلمداد می شود، تصریح کرد: استفاده از نورپردازی های اصولی، موجب افزایش جاذبه های بصری، ارتقای زیبایی های وصف ناپذیر و افزایش شادابی شهر می گردد.

تیزپاز، اظهارداشت: شهرداری منطقه نیز، به پیروی از این هدف یادمان شمس را مجهز به سیستم روشنایی کم مصرف rgb کرد و امید است با اجرای این طرح، همچنین با بهره برداری از یادمان شمس، برجاذبه گردشگری و زیبایی های شبانه بافت مرکزی شهر افزوده شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.