کد خبر : 5774
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 5:58

اقدامات شهرداری تبریز در مهار حاشیه نشینی ، به نقطه عملیاتی رسیده است

اقدامات شهرداری تبریز در مهار حاشیه نشینی ، به نقطه عملیاتی رسیده است

شهردار تبریز پروژه جابجایی حاشیه نشینی مسکن در شهرک ارم را نتیجه اقدامات اثربخش شهرداری تبریز درحوزه حاشیه نشینی خوانده و افزود: احیا و تقویت بافت های ناکارآمد شهری، دغدغه مهم شهرداری تبریز است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در حاشیه افتتاح پروژه ۱۷۱ واحدی مسکن ارم، اظهار داشت: خرسندیم که برنامه های شهرداری تبریز در حوزه حاشینه نشینی، به نقطه عملی رسیده است و این رویکرد با اجرای فازهای دوم و سوم جابجایی در شهرک اندیشه؛  تبریز را به یکی از شهرهای پیشتاز در مهار حاشیه نشینی تبدیل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در سه سال اخیر با حمایت های شورای محترم و همراهی مدیریت استانی سعی کرده ایم بحث حاشیه نشینی را در هر دو حوزه تثبیت کرده و جابجایی را به نقطه عملیاتی برسانیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شهرداری تنها دستگاه متولی در حوزه حاشیه نشینی نیست، خاطرنشان کرد: از عموم دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با اجرای ماموریت‌های ویژه و کاربری‌های تعریف شده خود در این خصوص شهرداری تبریز را یاری کنند.

دکتر نجفی اظهار داشت: تکاپویی که در موقع بروز زلزله برای امداد و نجات به کار گرفته می شود، اگر امروز درحوزه عملیاتی مهارحاشیه نشینی به کار گرفته شود از حجم خسارات جانی و مالی بروز بحران خواهد کاست.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.