کد خبر : 5825
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 6:19

حاجی زاده: مسئولان درباره ابهامات چمن یادگار امام پاسخ دهند

حاجی زاده: مسئولان درباره ابهامات چمن یادگار امام پاسخ دهند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز خواستار رسیدگی به موضوع دخالت تولید کننده چمن داخلی در جلوگیری از ورود چمن مناسب برای ورزشگاه یادگار امام شد.

به گزارش شهریار، سعید حاجی زاده گفت: این که یک تولید کننده با انگیزه های خاص خود و نفوذی که دارد تصمیم کارشناسی اتخاذ شده در خصوص چمن ورزشگاه یادگار امام را تغییر دهد جای پی گیری و رسیدگی دارد.

«جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هفته قبل گفت: “فردی که چمن داخلی را تولید می کند با نفوذ خود در وزارت جهاد کشاورزی باعث شد نتوانیم طبق برنامه قبلی از ترکیه چمن وارد کنیم و وزارت جهاد کشاورزی هم با استناد به خبری در روزنامه، نامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده از چمن خارجی صادر می کند.”»

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تصریح کرد رفته رفته با گذشت زمان، نامرغوب بودن چمن داخلی کاشته شده در ورزشگاه یادگار امام برای همگان روشن می شود و مسئولان مربوط باید به افکار عمومی پاسخ دهند که چرا اجازه دادند به خاطر منافع یک تولید کننده، مصالح فوتبال تبریز نادیده گرفته شود.

حاجی زاده گفت: کارشناسان امر از همان ابتدا تصریح داشتند که چمن داخلی جایگزین شده با چمن خریداری شده از ترکیه نه از نظر آب و هوا و نه از نظر نوع خاک مناسب ورزشگاه یادگار امام تبریز نیست و در صورت استفاده از این چمن نامرغوب، مجبور خواهیم بود در یکی دو سال بعد دوباره به فکر تعویض چمن باشیم.

وی افزود: برخی به بهانه صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف وقت با خرید چمن خارجی مخالفت کردند اما با انتخاب گزینه چمن داخلی، متاسفانه به اذعان کارشناسان امر هم هزینه تعویض دوباره چمن در کوتاه مدت را به استان تحمیل کردند و هم با گذشت ۳ ماه از آغاز لیگ برتر هنوز زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قابل استفاده نبوده و عملا با اتلاف وقت هم مواجه شدیم.

حاجی زاده تصریح کرد: نهایت بی انصافی است که در باره ی بزرگترین ورزشگاه تبریز با داشتن سه تیم لیگ برتری چنین اعمال نفوذی صورت می گیرد و سرنوشت فوتبال این شهر و احساسات پاک و بی نظیر فوتبال دوستان آن به بازی گرفته   می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد این کمیسیون از تمام ظرفیت خود برای پی گیری موضوع، روشن شدن افکار عمومی و احقاق حق مردم به ویژه فوتبال دوستان تبریز استفاده خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.