کد خبر : 5911
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 - 6:58

ماشین سازی رکوردار دریافت کارت قرمز

ماشین سازی رکوردار دریافت کارت قرمز

بازیکنان ماشین سازی تبریز در سیزده مسابقه ای که در لیگ برتر برگزار کرده اند با دریافت ۴ کارت قرمز از داور مسابقه رکوردار هستند.

طبیعتا دریافت ۴ کارت قرمز برای یک تیم تبعات زیادی داشته است که قعر نشینی در جدول و از دست دادن امتیازات حیاتی بارزترین نتیجه این کارتهاست.

 هر چند تعدادی از کارتهای زرد و قرمزی که به بازیکنان تیم ماشین سازی تعلق گرفته به ناحق بوده است اما این دلیلی برای عدم دقت مدیران تیم به مسئله کارت گرفتن بازیکنان ماشین سازی نمی تواند باشد.

بجاست مسئولان ماشین سازی تبریز فکری برای این مسئله نمایند زیرا به نظر می رسد یکی از دلایل عدم نتیجه گیری تیم (تاکیدا تنها یکی از دلایل) همین کارت گرفتن ها و اخراج ها بوده است.

در ۱۰۴ بازی لیگ برتر ،۲۱ بازیکن توسط داوران اخراج شده اند،در این میان ،حمیدرضا دیوسالار ۳ کارت قرمز گرفته است ورکورد دار این عرصه است .
طبیعتا دریا
این نفرات اخراجی ها ی لیگ برتر هستند .
*۳ کارت قرمز:  حمیدرضا دیوسالار (صبا)
*۲ کارت قرمز:  حامد پاکدل (ماشین سازی)

*یک کارت قرمز:
رافائل روبالو(استقلال خوزستان)
محسن یوسفی(پدیده)
محمد انصاری(پرسپولیس)
آرمین سهرابیان (سپاهان)
موسی ترائوره(سیاه جامگان)
مرتضی قدیمی پور (سیاه جامگان)
عبدالله انصاری (فولاد)
علیرضا نقی زاده (گسترش فولاد)
بابک حاتمی(گسترش فولاد)
فرناند خسوس (گسترش فولاد )
کاخبر کاخا شویلی(ماشین سازی )
رضا عنایتی(صبا)
هاشم بیک زاده(صبا)
میلاد ابطحی(صبا)
پیام صادقیان(ماشین سازی)
میلاد فخر الدینی(نفت تهران)

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Guest یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

مدیران ماشین گران ترین تیم فصل را با قراردادهای ملیاری بستند اگر زد و بندی هم در کار نباشد دلیلی بر ناتوانی مدیریت است، تیمی که تا آخر نیم فصل توانسته ۶ امتیاز بگیرد(با احتساب باخت صد در صدی هفته ۱۵) چطور میتواند در لیگ بماند. اگر ذره ای دلسوز باشند و هوشمندی داشته باشند بازیکنان گران را کنار میگذارند تا هزینه کمتری صرف شود و بجای آنها بازیکنان ارزان و باانگیزه ای جذب کنند اگر نتیجه گرفتند بهتر و اگر نتیجه نگرفتند حداقل بیت المال را حرام نکردند. جلوی ضرر را از هر وقت بگیری نفع است . در ضمن شانس هیچ تاثیری در این وضعیت ماشین ندارد، انسانهای ناتوان نتایج منفی را به شانس نسبت میدهند.