کد خبر : 5936
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 6:06

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تبریز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تبریز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 شهرداری تبریز و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با هدف ارتقای آگاهی های شهروندان در حزه سلامت غذایی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شهریار به نقل از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز، این تفاهم نامه درراستای تحقق اهداف سازمان غذا و دارو و به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم استان با مفاهیم برچسب های نشانگرهای رنگی تغذیه ای، اصالت و سلامت کالا و اطلاع رسانی مطلوب در مورد کالاهای مضرّ و قاچاق، بین شهرداری کلانشهر تبریز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد شد.

بر اساس این گزارش، نعمتی، معاون غذا و دارو، در این مورد گفت: زمینه های همکاری در این تفاهم نامه، بر مبنای برگزاری کلاس های آموزشی مشترک در سطح شهر در مراکز سلامت شهرداری تبریز، اطلاع رسانی در راستای برنامه عملیاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد محصولات سلامت محور با استفاده از بیلبوردها و تابلوهای شهری و برگزاری همایش و نمایشگاه ها در موضوعات مرتبط تدوین شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام بتواند گامی موثر در رسیدن به اهداف دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان غذا و دارو در مراقبت از سلامت شهروندان باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.