کد خبر : 5990
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 7:25

رضایتمندی‌ عمومی از شهرداری افزایش یافته است

رضایتمندی‌ عمومی از شهرداری افزایش یافته است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به این‌که رضایت عمومی شهروندان از برنامه‌های شهرداری، افزایش یافته است، گفت: مدیران شهرداری تبریز باید انگیزه‌ خدمتی خود را هر روز بیشتر تقویت کرده و در خدمت توسعه شهر قرار دهند.

 شهرام دبیری در نشست مشترک با شهردار تبریز، معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونان و مدیران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: طبیعی است که از مجموعه گسترده‌ای چون شهرداری، در هر حال، انتقادات و انتظاراتی وجود داشته باشد، با این حال، با اقدامات گسترده‌ای که شهرداری در حوزه‌های متعدد عمرانی و اجتماعی شهر اجرا کرده، رضایت عمومی شهروندان از این نهاد خدمتگزار افزایش یافته است.

وی  خاطرنشان کرد: ترغیب سرمایه‌گذاران و توسعه فرصت‌های مشارکتی رویکردی است که نقش اساسی در توسعه عمرانی شهر خواهد داشت و زمینه تحقق درآمدهای پایدار را نیز افزایش خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: عموم بسترهای خدمتگزاری چه در سطح شوا و چه در بخش های مختلف شهرداری تبریز باید صرف تکریم ارباب‌رجوع و حذف پیچیدگی‌های اداری شود.

دبیری بر لزوم تمرکز بر برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری‌ها و هزینه‌گذاری‌هایی که امروز برای اهداف گردشگری تبریز ۲۰۱۸ صورت می گیرد، در آینده‌ای نزدیک، به منابع درآمدی شهر تبدیل خواهد شد.

وی بر لزوم تدوین واقع‌بینانه بودجه سال ۹۶ تاکید کرد و افزود: توزیع متوازن بودجه و توجه به مناطق کم‌برخوردر، در صورت لزوم می‌تواند با تعریف مناطق معین به نقطه اثرگذاربرسد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.