کد خبر : 5999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 8:01

شناسنامه دار شدن چراغهای راهنمایی درتقاطع های سطح شهر

شناسنامه دار شدن چراغهای راهنمایی درتقاطع های سطح شهر

 معاون حمل و نقل شهردار تبریز از شناسنامه دار شدن چراغ های راهنمایی خبر داد.

یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر گفت: چراغهای فرماندهی یکی از مهمترین ابزار کنترل ترافیک شهر است که به منظور مدیریت ترافیک  در معابر شهری به کار گرفته شده است.

وی افزود: سهمی که این تجهیزات در مدیریت ترافیک به خود اختصاص داده، ایجاب می کند که همواره چراغهای راهنمایی در تمامی شرایط و در طول ۲۴ ساعت فعال باشد وهرگونه خرابی و عدم عملکرد صحیح آن ممکن است منجر به کاهش ایمنی، بروز تصادف و ایجاد گره های ترافیکی شود.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز، با اشاره به راهکارهای رفع این مشکل، تصریح کرد: در همین راستا معاونت حمل ونقل اقدام به کدگذاری تقاطع های چراغدار و چراغ های فرماندهی کرده که در صورت هرگونه خرابی و یا عدم هم خوانی زمان بندی چراغ با ترافیک موجود، شهروندان بتوانند با مرکز فوریت شهرداری تبریز ( ۱۳۷ ) تماس گرفته و گزارش دهند تا موضوع سریعا توسط  کارشناسان معاونت حمل ونقل بررسی و هر گونه ایراد احتمالی برطرف شود.

وحیدکیا همچنین اظهارداشت: چراغ های راهنمایی که به عنوان چراغ های هشدار در برخی از مسیرها نصب شده، در حال حاضر شامل این طرح نمی شوند و در فاز اول، فقط چراغ های راهنمایی موجود در تقاطع ها دارای شناسنامه خواهندشد.

وی از شمول طرح شناسنامه دار شدن چراغ های راهنمایی برای چراغ های هشدار دهنده در مراحل آتی، خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.