کد خبر : 6003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 5:14

احداث دیوار سنگی پد هلیکوپتر پارک عباس‌میرزا به پایان رسید

احداث دیوار سنگی پد هلیکوپتر پارک عباس‌میرزا به پایان رسید

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات احداث دیوار سنگی حایل پد هلیکوپتر پارک عباس میرزا به اتمام رسید.

رسول موسایی افزود: دیوار سنگی حایل پد هلیکوپتر در پارک عباس میرزا به طول ۲۰۰ متر و به ارتفاع ۲.۵ متر است و  برای انجام عملیات احداث آن ۱میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی احداث دیوار سنگی حایل را به منظور جداسازی پد هلیکوپتر از جاده منتهی به این پد برشمرد و اظهار داشت: این منطقه همچنین عملیات اجرای نصب گاردریل مسیر دسترسی به محل فرود هلیکوپتر را نیز به طول ۲۲۰ متر به انجام رسانده است.
وی با عنوان اینکه از سوی شهرداری منطقه دو پد هلیکوپتر در ابعاد ۵۰ در۵۰ متر برای فرود هلیکوپتر و استفاده در مواقع اورژانسی و اضطراری و بروز حوادث به منظور خدمات رسانی و امداد سریع و فوری به مصدومین درارتفاعات پارک عباس میرزا اجرا می شود تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه مهم اورژانسی، دسترسی به مراکز درمانی بزرگ کلانشهر تبریز همچون بیمارستان های امام رضا و شهید مدنی و دسترسی به بیمارستان بین المللی تبریز در کوتاه ترین زمان ممکن مسیر می شود.
بنابه گفته موسایی عملیات تکمیل محل فرود هلیکوپتر پارک عباس میرزا تامین روشنایی و رنگ آمیزی با خطوط ویژه می باشد که از فعالیت های بعدی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز بشمار می آید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.