کد خبر : 601
تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1392 - 14:19

دغدغه اصلی ما تحقق کامل شعارهای دولت تدبیر و امید است

دغدغه اصلی ما تحقق کامل شعارهای دولت تدبیر و امید است

آی نیوز – استاندار آذربایجان شرقی گفت: دغدغه و وظیفه اصلی ما عمل به شعارهای دولت تدبیر و امید و تحقق تمام و کمال وعده‌های این دولت است و با قصد قربت در این میدان وارد شده‌ایم.

دکتر اسماعیل جبارزاده در دیدار با مسؤولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به این که هیچ‌گاه به دنبال آمدن به این سمت نبودم، افزود: تنها به خاطر دینی که به ملت شریف آذربایجان دارم این مسؤولیت را پذیرفتم و در پذیرش این سمت، وامدار و بدهکار هیچ شخص یا گروهی نیستم.

وی با بیان این که وظیفه‌ام تحقق شعارهای دولت است، گفت: این امر جز با همراهی معتقدان به جریان تدبیر و امید میسر نیست و ما مصممیم که با تمام قدرت و با پشتوانه حمایت یاران این دولت در این مسیر قدم برداریم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که پاسداشت حماسه ۲۴ خرداد که در پرتو عنایت الهی و فهم و شعور مردم اتفاق افتاد وظیفه سنگینی است، افزود: خوشبختانه در انتخابات ۲۴ خرداد و در سایه تلاش ستادهای تدبیر و امید، برنامه‌های دکتر روحانی مورد قبول مردم قرار گرفت و این موفقیت حاصل شد.

وی با بیان این که البته این موفقیت، مخالفانی هم دارد، افزود: همواره در مقابل تغییر، مانع ایجاد شده و امروز هم شاهدیم که برای دولتی که هنوز سازماندهی کامل نشده مسایلی ایجاد می‌شود، لذا باید همانند رهبر معظم انقلاب از سیاست‌های دولت در مقابل این هجمه‌ها به شکل منسجم و هدف‌دار حمایت شود.

دکتر جبارزاده تاکید کرد: ما به همراهی و حمایت تمام کسانی که معتقد به سیاست‌های دولت تدبیر و امید هستند نیاز داریم و با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تعامل با نمایندگان مجلس برای همکاری در تصویب برنامه‌های دولت، مد نظر قرار دادن راهکارهای قانونی و دقت در عزل و نصب‌ها، همراهی ستادهای دولت تدبیر و امید در شناسایی و حل مشکلات شهرستان‌های استان و برگزاری جلسات منظم این ستاد برای استمرار همراهی و همکاری با مدیریت استان تاکید کرد.

معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی‌سازی کشور و رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی هم با تاکید بر همراهی و همدلی کلیه اعضای این ستاد با مدیریت جدید اجرایی استان، اظهار داشت: اعضای ستادهای دکتر روحانی هیچ سهمی برای خود قایل نیستند اما در عین حال آمادگی کامل دارند با انرژی و تلاش بیشتر در هر زمینه‌ای همراه و پابه‌پای مدیریت استان در تحقق اهداف دولت و سربلندی ایران عزیز اسلامی باشند.

سید مهدی پورحسینی با بیان این که باید از شرایط به وجود آمده در کشور استفاده بهینه شود، افزود: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی، حفاظت از دستاوردها و اهداف دولت تدبیر و امید را وظیفه خود می‌دانند.

مسؤولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان و شهرستان‌ها نیز در این دیدار نقطه‌نظرات خود را پیرامون مسایل مختلف استانی بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.