کد خبر : 6063
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 - 9:43

اجرای عملیات شبانه برف‌روبی با بسیج تمام امکانات اجرایی و تجهیزاتی

اجرای عملیات شبانه برف‌روبی با بسیج تمام امکانات اجرایی و تجهیزاتی

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز عملیات شبانه برف‌روبی و یخ‌زدایی در سطح شهر خبر داد.

علی مدبر خاطرنشان کرد: بارش برف، مطابق پیش‌بینی‌ها، از ظهر امروز آغاز شده و در ساعات اخیر شدت یافته است؛ از این رو، به منظور جلوگیری از انباشت برف و ایجاد یخبندان، عملیات شبانه برف‌روبی و پاکسازی همزمان با بارش برف اجرا می‌شود.
وی با بیان این‌که هم‌اکنون اکیپ‌های زمستانی خدمات شهری با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های اجرایی، تجهیزاتی و خودرویی در سطح شهر حضور دارند، افزود: مجموعه برنامه خدماتی و عملیاتی، با حضور ۱۵۰ خودروی سبک و سنگین و ۶۰۰ نیروی عملیاتی،  تا عادی‌سازی مسیرهای تردد و روان‌سازی محورهای اصلی ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز متذکر شد: اولویت خدمات شهری در یخ زدایی از معابر سطح شهر، استفاده از محلول هایی است که کمترین تاثیر زیست محیطی را دارند و در صورت نیاز مبرم، نمک پاشی، با افزودن ترکیباتی خاکی اجرا خواهد شد.
مدبر ادامه داد: عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری تبریز، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا صبح فردا شاهد کمترین انسداد و راه‌بندان در سطح شهر باشیم؛ با این حال از عموم شهروندان انتظار می‌رود، به خصوص در محلات سطح شهر، خدمتگزاران خود را در رفع برف و یخبندان یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.