کد خبر : 6077
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1395 - 7:48

تداوم عملیات تحکیم و مقاوم سازی قطعه۷ اتوبان پاسداران با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد

تداوم عملیات تحکیم و مقاوم سازی قطعه۷ اتوبان پاسداران با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از تداوم عملیات اجرائی پروژه تحکیم و مقاوم سازی قطعه ۷ اتوبان پاسداران با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد خبر داد.

 محمد حسین اسحقی با بیان اینکه اتوبان پاسداران به عنوان یکی از شریان‌های اصلی تبریزدر بخش شمالی شهر، رسالت مهمی را در هدایت جریان ترافیکی دارد، اظهار امیدواری کرد که عملیات تحکیم و مقاوم سازی این پروژه با بهره گیری از روشهای اجرایی روز دنیا با شدت و دقت بیشتری دنبال شود.

وی در خصوص مشخصات این پروژه گفت: پروژه تحکیم و مقاوم سازی قطعه ۷ اتوبان پاسداران، حد فاصل تله کابین عون بن علی تا آخر ایده لو به عرض ۱۶ متر و طول ۷۰۰ متر اجرا می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردارتبریز، ادامه داد: عملیاتی که در این قطعه مورد اجرا قرار گرفته،  شامل تراش آسفالت، خاکبرداری تارسیدن به خاک بکر، تثبیت و تحکیم بستر، اجرای زهکش جهت جمع آوری  و هدایت آبهای زیرسطحی، خاکریزی با استفاده از مصالح مناسب، اجرای کانال روباز جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، اجرای لایه های روسازی شامل لایه های زیر اساس و اساس و نهایتاً آسفالت ریزی می باشد

.

اسحقی، همچنین به جزییات در حال اجرای پروژه پرداخت و اضافه کرد: متعاقب انجام سونداژ مکانیکی  جهت مشخص شدن تراز زمین بکر، عملیات خاکبرداری عمقی درمحدوده ۲۰۰ متری ابتدای مسیر درورودی مسیر تله کابین بطرف  پل ایده لو، انجام یافته است و عملیات تثبیت بستر بوسیله حفر شیارهای نواری و پر کردن شیارها با شفته آهکی، سیمانی وسپس اجرای شفته گسترده روی شیارها در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در خاتمه  با تاکید بر اهمیت اجرای هرچه سریعتر این پروژه، در راستای ایجاد مسیری ایمن و استاندارد جهت عبور و مرور وسایط نقلیه تصریح کرد: عوامل اجرائی پروژه  با تلاش بی وقفه، در صدد تکمیل این پروژه در حداقل زمان ممکن هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.