کد خبر : 6083
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 5:55

دبیری: سیاست کلی شورا عدم تغییر تعرفه عوارض محلی است

دبیری: سیاست کلی شورا عدم تغییر تعرفه عوارض محلی است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سیاست کلی شورای اسلامی شهر تبریز عدم تغییر تعرفه عوارض محلی است مگر در موارد خاصی که تغییر تعرفه عوارض محلی ضروری باشد.

به گزارش شهریار، شهرام دبیری در جلسه امروز صبح یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: شورای شهر تا پانزدهم بهمن فرصت دارد تا تعرفه عوارض محلی را تصویب و بعد از تایید فرمانداری به آگهی عمومی برساند به همین دلیل تسریع در تصویب این لایحه ضروری به نظر می رسد.

دبیری با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: بعد از نزدیک چهل سال بعد از انقلاب در عرصه های مختلف پیشرفت های خوبی در کشور بدست آمده است در بسیاری از زمینه ها بخصوص زمینه دفاعی به صورت مستقل حضور داریم و به عنوان هفتمین کشور قدرتمند دنیا نشانگر این است که انقلاب بعد از پیروزی موفق عمل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به هفته مقابله با سرطان اظهار داشت: سرطان از عوامل مهم مرگ و میر است و باید تلاش کنیم در جامعه در جهت پیشگیری از سرطان عمل کنیم. البته در زمینه اصلاح الگوی مصرف، تغذیه مناسب و غربالگری سرطان اقدامات خوبی در مرکز سلامت صورت می گیرد که جای تقدیر دارد.

 در این جلسه تعدادی از تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز توسط رسول درسخوان عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز قرائت شد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.