کد خبر : 6188
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 7:36

تلاش عوامل اجرایی شهرداری و مشارکت شهروندان، مانع از بروز پیشامدهای ناگوار شد

تلاش عوامل اجرایی شهرداری و مشارکت شهروندان، مانع از بروز پیشامدهای ناگوار شد

 شهردار تبریز با تقدیر از مشارکت شهروندان و تلاش‌ عموم بخش‌های ستادی و عملیاتی در جریان بارندگی و سیل اخیر گفت: مجموع بخش‌های فعال در بارش‌های کم‌سابقه اخیر، موجب شد شهر تبریز، در روزهای اخیر، با مشکل حادی مواجه نباشد.

دکتر صادق نجفی در جمع مدیران خدماتی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: در روزهای اخیر، مطابق تمام مقاطع سخت و حساس، کارگران شهرداری تبریز در خط مقدم عملیات خدماتی و شبانه‌روزی سطح شهر حضور داشتند؛ به شخصه از نزدیک شاهد بودم که تلاش کارگران، فراتر از وظایف سازمانی بود و با تعصب ستودنی، در شرایط دشوار و پیچیده سیلابی، به خصوص در مناطق حاشیه‌نشین ادامه داشت.

وی ادامه داد: اگر نبود اطلاع‌رسانی‌های به موقع تیم روابط‌عمومی و همکاری رسانه‌های مجازی و گروه‌های خبری، قطعاً امروز شهر تبریز با وضعیت بسیار تلخ و دلخراشی مواجه بود؛ اما خوشبختانه اطلاع‌رسانی‌های مداوم، نقش موثری در آگاهی شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار داشت.

شهردار تبریز، مشارکت شهروندان در بارش‌ روزهای گذشته را موثر خواند و افزود: طبق گزارش‌های رسیده، همکاری گروه‌های مردمی، به خصوص در محلات و محدوده‌های مسکونی، نقش مهمی در تسریع اقدامات خدماتی داشته است.

دکتر نجفی با تسلیت مجدد درگذشت جمعی از هم‌استانی‌های آذرشهر و عجب‌شیر در جریان سیل اخیر، اظهار داشت: شهرداری تبریز با اعزام گروه‌های امدادی و تجهیزات لازم، تجربه‌ها  و راهکارهای خود را در اختیار تیم‌های مدیریت بحران در این دو شهرستان قرار داده است.

وی با تاکید بر این‌که آمادگی تیم‌های خدماتی کماکان باید استمرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های آب‌و‌هوایی، مدیران خدماتی، شهرداران مناطق، بخش های تجهیزاتی و رسانه‌ای باید هر آن، آماده مواجهه با شرایط دشوار بارش باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.