کد خبر : 6251
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1396 - 2:41

توسعه فرصت‌های کتابخوانی، جزو اصلی برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام نوروز

توسعه فرصت‌های کتابخوانی، جزو اصلی برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام نوروز

آی نیوز- شهردار تبریز با حضور در ویژه برنامه های فرهنگی هنری نوروز،توسعه فرصت‌های کتابخوانی، جزو اصلی برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام نوروز خواند و از تلاشگران این حوزه قدردانی کرد.

 شهردار تبریز با حضور در برنامه های مختلف فرهنگی هنری که به همت این سازمان برگزار شده بود، تلاش برای پاسداشت ارزش های فرهنگی و هنری این مرزو بوم را به عنوان یکی از اهداف حقیقی شهرداری تبریز در اعتلای این شهر عنوان کرد.

دکتر صادق نجفی که میهمان ویژه برنامه نوروزی “پیک بهار” بود، گفت: کتاب مظهر دانایی است و هر تلاشی برای اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه ارزشمند است.

وی افزود: باید به تمام افراد و نهادهایی که با تلاش شبانه روزی در حال فراهم نمودن فضایی بهتر و خاطره انگیزتر برای شهروندان و مسافران نوروزی هستند خسته نباشید بگوییم و بی شک یکی از نهادها سازمان فرهنگی شهرداری تبریز است.

به گفته وی، تدارک دیدن برنامه های مختلف برای غنی تر شدن لحظات بهاری هموطنان اقدامی بسیار ارزشمند است و شاهد استقبال مردم از این اقدام سازمان فرهنگی شهرداری تبریز هستیم.

گفتنی است سلسله برنامه های اتوبوس پیک بهار تا پایان تعطیلات نوروز در محل پارک ایل گلی و سایر بوستان های تبریز استمرار خواهد داشت و شهروندان محترم تبریزی به همراه مهمانان نوروزی شهرمان می توانند در این برنامه ها شرکت داشته باشند.

این برنامه ها به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.