کد خبر : 6277
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 6:19

نقش «تبریز ۲۰۱۸» در فعال‌سازی تجارت گردشگری شمال‌غرب تبریز کشور

نقش «تبریز ۲۰۱۸» در فعال‌سازی تجارت گردشگری شمال‌غرب تبریز کشور

آی نیوز-  شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تحکیم پیوند شهر با حوزه‌های تجاری و بازرگانی، اظهار داشت: باید نگاه واقع‌گرایانه به شهر داشته‌باشیم و اهداف شهر را با در نظر داشتن اولویت‌های حوزه اقتصاد ترسیم کنیم.

دکتر صادق نجفی در اولین نشست مشترک هم‌اندیشی اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شمال‌غرب کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: با گذشت بیش از ۳۷ سال از انقلاب اسلامی، با تاکیدات مستمر و به‌حق رهبر معظم انقلاب، حوزه اقتصاد به عنوان ریشه اصلی مشکلات و موانع کشور شناخته‌شده‌است؛ نقش مسایل شهری به خصوص در حوزه گردشگری، در همین راستا حایز اهمیت است.

وی اضافه کرد: «تجارت گردشگری» از پویاترین راهکارهای تجاری و بازرگانی است که به صورت مستقیم مباحث فرهنگی را پشتیبانی می کند؛ معتقدم «تبریز ۲۰۱۸» بدون این‌که محدود به جغرافیای تبریز و آذربایجان‌شرقی باشد، می‌تواند تجارت گردشگری را در استان‌های شمال‌غرب تبریز فعال‌تر کند.

شهردار تبریز با تاکید بر این‌که اولویت همه ما در وهله اول منافع ملی کشور است، اظهار داشت: تبریز ۲۰۱۸ محدود به تبریز نیست و اهداف گردشگری استان‌های پیرامون را نیز می‌تواند پوشش دهد.

دکتر نجفی با اشاره به سهم تولید ناخاصل ملی در شمال‌غرب کشور گفت: باید تولید پایدار داشته باشیم؛ در این صورت، تولید کالا و خدمات در کنار هم مشکل اقتصاد کشور را حل خواهد کرد.

وی از آمادگی شهرداری تبریز برای میزبانی گردهمایی بزرگ تورهای گردشگری شمال‌غرب کشور خبر داد و افزود: در صورت هم‌افزایی و اشتراک تجارب اجرایی شهرها و استان‌های شمال غرب کشور، نقش استراتژیک این منطقه، اهداف ملی را به خوبی پشتیبانی‌ خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.