کد خبر : 6315
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 8:11

همکاری ستودنی شهروندان با سازمان مدیریت پسماند تبریز در روز طبیعت

همکاری ستودنی شهروندان با سازمان مدیریت پسماند تبریز در روز طبیعت

آی نیوز-  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از همکاری ویژه شهروندان در روز طبیعت با تلاشگران پاکی و پاکیزگی شهر تبریز خبر دا

علیرضا اصغری با بیان این مطلب گفت: : با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان از طرح توزیع کیسه جمع آوری پسماند از طبیعت و همکاری و استقبال گسترده شهروندان از طرح های سازمان مدیریت پسماند امسال شاهد محیط زیستی پاکیزه و با نشاط در روز طبیعت بودیم.

اصغری افزود : مشارکت گسترده و همگانی شهروندان تبریزی نکته قابل توجه روز طبیعت امسال بود در روز طبیعت شهروندان با مشارکت بسیار عالی پسماندهای خود را جمع آوری و در باکس های مخصوص پسماند قرار دادند.

وی افزود : مطابق سالهای گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی کرده ایم حوزه آموزش شهروندی را گسترش دهیم تا شاهد مدیریت هر چه بهتر پسماندها توسط خود شهروندان باشیم.

همچنین وی افزود : علاوه بر اجرای این طرح، استقرار کمپین ده قدم سبز در پارک های سطح شهر به صورت گردشی انجام گرفت و سبزه های نوروزی شهروندان نیز جمع آوری شد و باعث سالم و تمیز نگه داشتن محیط شهری نیز گردید.

شایان ذکر است طرح کمپین ده قدم سبز با شعار ” به شعاع ده قدم مراقب طبیعت باشیم “، با همکاری خانه محیط زیست و توسعه پایدار و تشکل های مردم نهاد و جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.