کد خبر : 6335
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 2:54

قطعه اول فاز دوم پروژه مسقف سازی گلزار شهدا در آستانه بهره برداری

قطعه اول فاز دوم پروژه مسقف سازی گلزار شهدا در آستانه بهره برداری

 مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز گفت: قطعه اول فاز دوم پروژه مسقف سازی گلزار شهدا در آستانه بهره برداری است.

احد فلاحی مدیر عامل سازمان در بازدیدمشترک با شهردار منطقه ۲، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ،مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی ، رئیس سازمان بسیج شهرداری  و جمعی از خانواده معظم شهدا از پروژه مسقف سازی گلزار شهدا که در ۲ فاز احداث می شود گفت: خدمت بدون منت به شهدا توفیقی است که به عهده ما سپرده شده و وظیفه ما خدمت به خانواده های این عزیزان می باشد.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، با تقدیر از تلاش های شهرداری منطقه ۲ گفت : با عنایت به تاکیدات شهردار محترم تبریز مبنی بر افتتاح فاز یک پروژه مسقف سازی قطعه ۲ شهدا امیدوارم که به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

احد فلاحی گفت : برابر توافقات به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار پروژه عمرانی ، با جلب نظر از متخصصان امر فرهنگی ، در زمینه کف سازی و ساماندهی قبور مطهر شهدا ، نسبت به این امر نیز اقدام خواهد شد.

وی با تشکر از حضور مدعوین در این جلسه که به دعوت سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تشکیل شده بود گفت : استفاده از ایده ها و طراحی های خاص برای ایجاد موزه شهدا در کنار مزار این عزیزان، گام بعدی این پروژه عظیم فرهنگی به شمار می آید.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اجرای پروژه مسقف سازی گلزار شهدا را توفیق و خدمتی ماندگار به منظور شناساندن دلاورمردان شهید ، جهت ارائه به نسل جوان کشور تلقی نموده و اظهار داشت: عملیات اجرائی فاز ۱ این پروژه، آماده ساماندهی مرقد مطهر شهدا می شود و فاز ۲ آن با پیشرفت فیزیکی چشمگیری در حال پیگیری است.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ضمن تکریم به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهیدان انقلاب اسلامی ، فاز اول پروژه ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت را با اجرای عملیات مسقف سازی و همسطح سازی قبور شهیدان در ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت ذکر کرده و افزود: ساماندهی فاز اول گلزار شهدای وادی رحمت، اعتباری نزدیک به ۲۳ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

مهندس رسول موسائی شهردار ۲ تبریز در این جلسه ، فاز ۲ مسقف سازی و همسطح سازی گلزار شهدای وادی رحمت را با بکارگیری ستون های بتنی، سقف شیبدار و نمای کامپوزیت عنوان کرد و تصریح نمود: وظیفه همگان ادای دین به خون پاک شهدا و جلب رضایت خانواده های آنهاست.

 گفتنی است در بازدید از پروژه مسقف سازی گلزار شهدا شهردار منطقه ۲ تبریز ، رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریز ، حبیب اللهی رئیس اداره حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه عاشورا ، مدیر فنی و اجرائی سازمان بسیج سازندگی ، خانواده معظم شهدا و معاونین و مدیران شهری حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.