کد خبر : 6345
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 3:32

تبریز میزبان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کشور شد

تبریز میزبان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کشور شد

علی شفیعی اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کشور همزمان با گردهمایی علمی فولاد ایران برای نخستین بار در منطقه شمال‌غرب توسط بخش خصوصی با حضور ۱۵۶ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی در محل نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تبریز در ۱۱ و ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

وی افزود: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کشور در تبریز یکی از بزرگ‌‌ترین نمایشگاه‌های فولادی کشور بوده که با حضور کشورهای همچون  آلمان، فرانسه، انگلیس، هلند، سوئیس، اتریش، هند و ترکیه برگزار می‌شود که در آن آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزار در صنعت فولاد و صنایع وابسته عرضه می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: نوزدهمین همایش محققان و کارشنان صنعت فولاد  تحت عنوان گردهمایی فولاد ۹۵ توسط انجمن و فولاد ایران با شعار راهکارهای ایجاد تکنولوژی‌های نو، تولید و استفاده از فولادهای نویندر صنعت فولاد کشور و با همکاری و میزبانی شرکت فولاد ناب تبریز در ۱۰ و ۱۱ اسفند در تبریز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را  ایجاد زمینه مساعد برای ارتباط میان تمام محققان، استادان، دانشجویان و کارشناسان صنعت فولاد کشور به منظور تبادل نظر برای رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت اعلام کرد.

شفیعی با بیان اینکه ۲۰۴ مقاله به این گردهمایی ارسال شده بود، گفت: از این تعداد مقاله ۱۰۳ مقاله توسط کمیته داوران مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات فولادی که در زمان حاضر در کشور ما تولید می‌شود در ۱۰ سال آینده جوابگوی نیاز داخلی نخواهد بود، گفت: باید به سمت تولید محصولات نوین برویم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.