کد خبر : 6355
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 4:49

توزیع بسته های فرهنگی در مبادی ورودی سه گانه غرب تبریز همزمان با ایام نوروز

توزیع بسته های فرهنگی در مبادی ورودی سه گانه غرب تبریز همزمان با ایام نوروز

شهردار منطقه ۶ تبریز از همکاری بخش خصوصی برای توزیع بسته های رایگان فرهنگی در ورودی های سه گانه شهر واقع در این منطقه خبر داد.

شمس الله فیروزیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای اولین بار در سطح منطقه بخش خصوصی را برای توزیع بسته های رایگان فرهنگی درمبادی ورودی فرودگاه تبریز، راه آهن و ورودی تبریز از مرند پای کار کشانده ایم و امسال با همکاری بخش خصوصی استقبال شایسته ای از میهمانان خواهد شد.

فیروزیان با اعلام اینکه در راستای همراهی با ستاد استقبال از بهار و آماده سازی سطح منطقه برای ایام نوروز برنامه های متعددی اجرا خواهد شد افزود: به رسم هم ساله در سطح منطقه، اجرای گل کاری، اجرای منظم خدمات محله ای، لکه گیری خیابان های سطح منطقه، توزیع گل و درختان به شهروندان و فرهنگ سازی در خصوص توجه به طبیعت و حفظ محیط زیست از برنامه های مورد توجه شهرداری در این ایام خواهد بود.

شهردار منطقه ۶ تبریز در پایان افزود: از دیگر برنامه های شهرداری تبریز در آستانه نوروز، توجه به زیباسازی و مناسب سازی محیط شهری و امحا دیوار نویسی های سطح منطقه و همچنین پاکسازی آگهی ها و اعلامیه های نصب شده در سطح منطقه خواهد بود .

شهرداری منطقه ۶ تبریز از نظر وسعت بزرگترین شهرداری در بین مناطق ۱۲ گانه شهر تبریز می باشد و وجود به مبادی ورودی فرودگاه، راه آهن و ورودی تبریز از طرف مرند این منطقه از تبریز را به یکی از مهمترین مناطق شهر تبدیل نموده است .

با توجه به وجود سه مبادی مهم ورودی شهر در این منطقه  ضرورت توجه به فضاسازی در سطح این منطقه در ایام مسافران و گردشگران دوچندان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.