کد خبر : 6356
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 3:25

«تبریز» از عناوین شناخته‌شده در نمایشگاه گردشگری برلین است

«تبریز» از عناوین شناخته‌شده در نمایشگاه گردشگری برلین است

 مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: تبریز، از عناوین شناخته‌شده در نمایشگاه گردشگری برلین است و با مجموعه ارزنده‌ای از ظرفیت‌ها و بسته‌های گردشگری، در این رویداد مهم حضور یافته است.

 رضا خلیلی با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور «تبریز ۲۰۱۸» به عنوان مهم‌ترین بستر گردشگری کشور، در نمایشگاه گردشگری برلین، نقش موثری در تقویت ارتباطات گردشگری و زمینه‌های همکاری سرمایه‌گذاری و فرهنگی با شهرهای گردشگرپذیر و گروه‌های فعال اقتصادی خواهد داشت.

وی به تدارک سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در این خصوص اشاره کرد و افزود: ارائه بروشورها و نقشه‌های گردشگری، لوح‌های فشرده ویدیویی از جذابیت‌های طبیعی و تاریخی تبریز و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، از جمله تمهیداتی است که در از مدت‌ها قابل، پیش‌بینی شده و در غرفه شهرداری تبریز ارائه می‌شود.

خلیلی اضافه کرد: دیدار با مدیران گردشگری و سرمایه‌گذاران اقتصادی، در فرصت برگزاری نمایشگاه، زمینه‌های لازم برای پیگیری موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و دیدارهای دو جانبه در تبریز و شهرهای هدف را فراهم خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز  با اشاره به این‌که استقبال از غرفه تبریز قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: درخشش‌های تبریز به خصوص در مباحث گردشگری، موجب شده بازدیدکنندگان، مدیران و متخصصان گردشگری، در غرفه شهرداری تبریز حضور یافته و در خصوص اقدامات آتی شهر تبریز و برنامه‌های گردشگری خود تبادل نظر کنند.
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، معرفی صنایع دستی، آثار ملموس و ناملموس تاریخی، جاذبه های طبیعی، میراث فرهنگی، آئین‌های سنتی و هنرهای بومی را از محتوای اصلی غرفه تبریز خواند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.