کد خبر : 6360
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 4:13

آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی شهرک خاوران برای اجرای کاربری‌های مصوب

آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی شهرک خاوران برای اجرای کاربری‌های مصوب

 شهردار تبریز از آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی شهرک خاوران برای اجرای کاربری‌های مصوب مسکونی، خدماتی و فرهنگی در این شهرک خبر داد.

 دکتر صادق نجفی در بازدید از شهرداری منطقه ۹ تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: با آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی شهرک خاوران، ۳۰۰ قطعه مسکونی، تجاری، فرهنگی، مذهبی و فضای‌سبز، مهیای اجرای ساخت‌‌وسازهای متناسب با کاربری‌های مصوب می‌شود.

وی اضافه کرد: علی‌ر‌غم سرمای کم‌نظیر ماه‌های اخیر، این عملیات با اجرای آیتم‌های خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح، انتقال مواد و مصالح، خیابان‌کشی و جدول‌گذاری، به خوبی پیگیری شده و به پیشرفت ۳۰درصد رسیده است.

دکتر نجفی با بیان این‌که اجرای این پروژه، زمینه بسیار مهمی برای توسعه شهرک خاوران خواهد بود، ادامه داد: بیش از ۱میلیون مترمکعب خاکبرداری و ۱۵کیلومتر جدول‌گذاری، نشان‌دهنده حجم قابل‌توجه و تلاش خستگی‌ناپذیر عوامل اجرایی پروژه است.

شهردار تبریز، شهرک خاوران را نماد توسعه اصولی و زیربنایی عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌های ساختاری در این شهرک، محصول تجارب ارزشمندی است که در طول سالیان متمادی در روند عمران و شهرسازی کلان‌شهر تبریز حاصل شده است؛ امروز با همگرایی بخش‌های مختلف استانی، زیرساخت‌های خدماتی، شبکه‌های ارتباطی و فضاهای عمومی در این شهرک، با شتاب تمام پیگیری می‌‌شود که نوید ارزشمندی برای چشم‌انداز توسعه شهر است.

وی پروژه مرکز همایش‌‌های بین‌المللی تبریز را عامل شتاب‌بخش در توسعه و آبادانی این شهرک خواند و افزود: در چند ماه آتی، با بهره‌برداری از این مجموعه نفیس، شاهد افزایش چشمگیر ارتباطات و مراجعات به شهرک خاوران خواهیم بود که این امر، عامل مضاعف دیگری در حضور سرمایه‌گذاران، رونق ساخت‌و‌ساز‌ها و افزایش فضاهای جذاب در این منطقه خواهد بود.

دکتر نجفی در پایان از تلاش‌های شهرداری منطقه ۹ تبریز، سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی و سازمان موتوری شهرداری تبریز قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.