کد خبر : 6421
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 4:04

هیچ عاملی نباید انگیزه خدمتی مدیران شهر را مخدوش کند

هیچ عاملی نباید انگیزه خدمتی مدیران شهر را مخدوش کند

آی نیوز- شهردار تبریز بر لزوم استمرار تلاش و ممارست مجموعه مدیریتی شهر، بدون توجه به حواشی تاکید کرد و گفت: پیمان خدمت‌‌رسانی شهر، بدون تاثیرپذیری از فضاسازی‌ها ادامه خواهد داشت.

دکتر صادق نجفی، در جمع مدیرن و شهرداران مناطق با بیان این مطلب، تاکید کرد: علی‌رغم فضاسازی‌های غیرمنصفانه‌ای که از سوی برخی محافل، علیه خدمتگزاران شهر در جریان است، هیچ عاملی نباید انگیزه مسئولیتی شهر را تحت‌الشعاع قرار دهد.
وی متذکر شد: شهروندان بهترین ناظران و تحلیل‌گران شهر هستند و اقدامات اثرگذار سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف عمران، خدمات، پروژه‌های زیست‌محیطی و حمل‌‌ونقل، به خوبی در معرض ارزیابی مستمر شهروندان واقع شده است.
دکتر نجفی خطاب به مدیران شهرداری متذکر شد: هیچ عامل و آتیه‌ای نباید در روحیه خدمت و مسئولیت‌پذیری، خلل ایجاد کند؛ برنامه‌های خدمات محله‌ای، بازدید از محلات سطح شهر، تکریم ارباب رجوع و طرح‌های فرهنگی و آموزشی تعطیلات تابستانی، باید تا رسیدن به نقطه مطلوب هدایت شود.
شهردار تبریز با اشاره به چشم‌انداز پیشرفت و آبادانی شهر، گفت: تا رسیدن به نقطه ایده‌آل توسعه راه‌ درازی در پیش رو داریم و باید تمام امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی شهرداری را معطوف رسیدن به آن نقطه کنیم.

دکتر نجفی با اشاره به این‌که برنامه‌های عمرانی و خدماتی، مهم‌ترین وجه از خدمتگزاری شهرداری است، گفت: در سال‌های اخیر، جدیت و کوشش، در راس یرنامه‌های توسعه و خدمتگزاری، نهادینه شده است، بر این اساس شاهد اجرای پروژه‌های‌ عمرانی در بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن بوده‌ایم. باید همین انگیزه را در سطوح مختلف مدیریت، برنامه‌ریزی و اجرا، تقویت کرده و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر توسعه دهیم.

شهردار تبریز با تاکید بر این اظهار داشت: بسترهای مناسبی که برای توسعه مترو به خصوص در خطوط ۱و ۲ ایجادشده، باید با جدیت هر چه بیشتر به نقطه مطلوب برسد، گفت: هدفگذاری شهر، تکمیل خط ۱ در کمترین زمان ممکن است، در این صورت تاثیرگذاری مترو در ترافیک، آلودگی هوا و تسهیل شهروندان بیشتر بارز خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که دخالت‌دادن شهرداری به مباحث جناحی، اقدامی نسنجیده است، خاطرنشان کرد: مدیران باید از ورود به مباحث حزبی و سیاسی، پرهیز کرده و اجازه ندهند رویکردهای عمرانی و خدماتی، به مباحث حاشیه‌ای آلوده شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.