کد خبر : 6436
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 2:40

فاز اول میدان آذربایجان تا آخر مرداد ماه آماده بهره برداری است

فاز اول میدان آذربایجان تا آخر مرداد ماه آماده بهره برداری است

آی نیوز- رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به روند اجرای پروژه میدان آذربایجان فاز اول این پروژه برای تردد مسیر اتوبان پاسداران به سمت آذربایجان بازگشایی می شود.

 ایرج شهین باهر در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز با بیان این مطلب افزود: فاز های تکمیل شده به تناوب مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی با اشاره به اجرای عملیات فضاسازی و آب نمای قسمت میانی میدان آذربایجان گفت: زیرگذرهای اصلی میدان بیشترین حجم اجرای پروژه است و با روند منطقی پیش می رود.

 شهین باهر ادامه داد: حجم عملیات پروژه معادل پنج تقاطع غیرهمسطح است، عمده عملیات مربوط به داخل حریم میدان به اتمام رسیده و هم اکنون در رمپ های ورودی و خروجی میدان نیز مراحل تکمیلی به خوبی پیش می رود.

رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با تاکید بر اینکه میدان آذربایجان به عنوان یکی از سپهرهای پروژه های عمرانی تبریزدر سال ۲۰۱۸ دانست و گفت: هدف از اجرای آن را جراحی ترافیکی ورودی شهر تبریز است.

شهین باهر در ادامه بازدید خود از پروژه های عمرانی درباره بهسازی اتوبان پاسدارن افزود: زه کشی و ایزوله سازی ضلع شمالی و جنوبی اتوبان پاسداران با هدف جلوگیری از ورود آب های روان در اثر بارندگی به کف اتوبان به اتمام رسیده است.

وی همچنین افزود: با اتمام عملیات تحکیم و بهسازی از حرکت خاک رسی زیر آسفالت اتوبان پاسداران جلوگیری می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.