کد خبر : 6503
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 2:50

شهردار تبریز: فرصت خدمتگزاری باید صرف پیش‌برد برنامه‌ها و تکریم ارباب رجوع شود

شهردار تبریز: فرصت خدمتگزاری باید صرف پیش‌برد برنامه‌ها و تکریم ارباب رجوع شود

آی نیوز-  شهردار تبریز به طور سرزده در شهرداری منطقه یک حضور یافته و از روند ارائه خدمات اداری در این منطقه بازدید کرد.

 دکتر صادق نجفی پس از بازدید از بخش‌های مختلف منطقه و دیدار چهره‌به‌چهره با برخی از شهروندان، در جلسه‌ای با حضور مدیران منطقه، تاکید کرد که مجموعه عوامل اداری و اجرایی، باید فرصت خدمتگزاری را صرف پیش‌برد برنامه‌های منطقه و تکریم ارباب رجوع کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم منطقه یک گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و بافت شهری، منطقه یک نقش کارسازی در برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ دارد، از این رو پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه باید با اولویت‌بندی لازم در ماه‌های آتی، تکمیل شود.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که مدیریت بخشی از محدوده‌های حاشیه‌نشین شمال شهر متوجه این منطقه است، خاطرنشان کرد: تلاش‌های ارزشمندی که در نوسازی، تحکیم و بهسازی بخش‌های حاشیه‌نشین صورت‌گرفته، قابل‌تقدیر است، اما باید تلاش کنیم ضرورت ها و نیازهای حاشیه‌نشینی را با توسعه برنامه‌های فرهنگی و خدماتی مرتفع کنیم.

وی متذکر شد: نصب طرح‌های زیباسازی، نورپردازی‌های زیبا و المان‌های‌ جذاب، از جمله ایده‌هایی است که نشاط شهر را ارتقا خواهد داد و باید مورد توجه مدیریت منطقه باشد.

دکتر نجفی اظهار داشت: برنامه‌های مفرحی که در ایام دهۀ مبارک کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) در پارک‌های این منطقه پیش‌بینی شده، فرصت مناسبی است تا گردشگران و میهمانان تابستانی، در فضایی متفاوت از زیبایی‌های تبریز بهره‌مند شوند.

مظفرسلیمانی شهردار، معاون اداری و مالی شهردار تبریز نیز در این بازدید حضور داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.