کد خبر : 7372
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 7:59

اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت در سطح معابر حوزه منطقه ۶

اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت در سطح معابر حوزه منطقه ۶

آی نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت طی دو هفته اخیر در معابر سطح حوزه خبر داد.

imageآی نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای ۱۷۰۰ تن آسفالت طی دو هفته اخیر در معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نادر خیردوست اظهار داشت: به دنبال دستور شهردار محترم منطقه جناب آقای مهندس سامان احمدزاده مبنی بر تسریع در ساماندهی وضعیت معابر منطقه با هدف رفاه شهروندان گرامی در آستانه سال نو، تلاش شبانه روزی همکاران حوزه عمرانی به همراه پیمانکاران مربوطه برای آسفالت اساسی و نیز لکه گیری معابر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: طی دو هفته اخیر بیش از ١٧٠٠ تن آسفالت ریزی در محور تبریز- مرند، مایان، سهلان، آناخاتون، جاده سنتو، قراملک، شنب غازان، اشکان، بابک، راه آهن و سایر محلات و معابر توسط تلاشگران حوزه های معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری انجام پذیرفته است.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۶ پیش بینی کرد با طی روند کنونی و شرایط مساعد جوی تا آخر امسال میزان آسفالت ریزی در سطح معابر حوزه به ٢۵٠٠ تن برسد.

خیردوست با اشاره به اینکه یکی از اولویت های شهردار محترم منطقه ۶ در آستانه سال جدید، ساماندهی وضعیت معابر با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران است اعلام داشت: با توجه به وسعت بالای این منطقه و روند رو به رشد و توسعه، اجرای آسفالت در معابر فاقد روسازی و همچنین اجرای آسفالت اساسی و لکه گیری در سطوح وسیعی از این منطقه در سال ٩٧ عملیاتی شده و از محورهای اصلی ارائه خدمات عمرانی به شهروندان خواهد بود.

گفتنی است شهرداری منطقه ۶ از نخستین مناطق آغاز کننده آسفالت اساسی و رویه در سطح مناطق کلانشهر تبریز بوده است.

 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.