کد خبر : 7374
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 8:24

ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در تبریز

ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در تبریز

آی نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز از ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در شهر تبریز خبر داد.

image آی نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز از ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان میادین شهرداری تبریز، جواد صدیقی گفت: همانند سالیان گذشته این سازمان ، همه ساله در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و احتیاج شهروندان به میوه شب عید، اقدام به ایجاد جایگاهای عرضه میوه عید نوروز در نقاط مختلف شهر می نماید .

صدیقی مدیر عامل سازمان میادین با اشاره به اهمیت و نیاز شهروندان به خرید میوه در روزهای پایانی سال گفت: تهیه و توزیع میوه شب عید اهمیت ویژه ای داشته و باید توجهات کافی و برنامه ریزی های اصولی انجام گیرد تا مردم نگران تهیه میوه شب عید  نباشند.

وی گفت:  طبق دستور شهردار محترم این سازمان با بهره گیری از همه عوامل مرتبط و همکاری سازمانها و ارگانهای ذیربط با توجه به تجربه سنوات گذشته و بویژه استقبال شهروندان از جایگاها و چادرهای عرضه میوه نوروزی اقدامات و هماهنگی های لازم در خصوص برپایی چادرها و جایگاههای عرضه میوه شب عید را آغاز کرده است.

جواد صدیقی اظهار داشت: بر اساس بررسی میدانی صورت گرفته در عید سال گذشته، شهروندان محترم تبریزی برای خرید میوه شب عید اغلب  این مراکز را انتخاب نموده اند و حتی پس از گذشت ده روز از عید ۹۶ همچنان غرفه داران زحمتکش این مراکز مشغول ارائه خدمات و توزیع میوه بودند.

image

image

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.