کد خبر : 7499
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 6:14

ایجاد فرش‌های گل و گل‌کاری‌های متنوع در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز

ایجاد فرش‌های گل و گل‌کاری‌های متنوع در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهرییارنیوز: به همت شهرداری منطقه ۷ تبریز، فرش های گل در…

شهرییارنیوز: به همت شهرداری منطقه ۷ تبریز، فرش های گل در میادین اصلی منطقه و همچنین گلکاری های متنوع در سایر معابر و بوستان های سطح منطقه فضایی بسیار زیبا و دلپذیر ایجاد کرده است.

به گزارش شهیار به نقل از  شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : تنوع گل‌کاری‌های منطقه ۷ امسال چشمگیرتر سال گذشته طراحی شده و فضایی زیبا و باطراوت را برای ورود میهمانان نوروزی و استفاده شهروندان حوزه فراهم‌ کرده‌است .

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه شاهد ایجاد فرش های گل در میادین حسین خان باغبان ، ورودی اتوبان شهید کسایی ، رسالت ، رازی ، لاله و همچنین در سایر مسیرها و بوستان های سطح منطقه هستیم.

گفتنی است است کاشت گل و گیاه‌، هرس‌، سم پاشی و آفت زدایی درختان‌، رنگ آمیزی نیمکت‌ها، ساماندهی نماز‌خانه ها‌، تعمیر و نظافت المان های بوستانی از جمله دستگاه های ورزشی و بازی های کودکانه، مرمت آبخوری های معیوب، ترمیم جداول، آب نماها، تابلوهای راهنمایی و شناسایی در بوستان ها‌، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان ها‌ و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده سازی بوستان های این منطقه است .

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image  

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.