کد خبر : 8308
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 14:36

هندوانه نبریده را داخل یخچال نگذارید!

هندوانه نبریده را داخل یخچال نگذارید!

حتما برایتان پیش آمده که هندوانه را خریده اید و به همان صورت نبریده ذاخل یخچال گذاشته اید تا خنک شود، به شما توصیه میکنیم هرگز این کار رانکنید.

حتما برایتان پیش آمده که هندوانه را خریده اید و به همان صورت نبریده ذاخل یخچال گذاشته اید تا خنک شود، به شما توصیه میکنیم هرگز این کار رانکنید و هندوانه نبریده را داخل یخچال نگذارید.

وقتی می خواهید هندوانه خنک مصرف کنید و آن را داخل یخچال می گذارید شاید به این مساله فک می کنید که اگر هندوانه را ببرید و در یخچال بگذارید میکروب های داخل یخچال را به خود جذب کند. ولی لازم است بگوییم که بهتر است هندوانه را ببرید و در یخچال بگذارید و هندوانه نبریده را در یخچال نگذارید .  مثلا اگر هندوانه ی نبریده را در یخچال نگهداری کنید باعث می شود که ماده ی بتاکاروتن آن از بین برود. این ماده در بدن تبدیل به ویتامین A میشود ولی در دمای اتاق، آنتی اکسیدان های خود را حفظ می کند. البته نگهداری هندوانه برش زده در صورتی که روی آن پوشانده شود، اشکالی ندارد.  خواص هندوانه # هندوانه بدن را تازه شاداب می کند # هندوانه برای اشخاص گرم مزاج بسیار خوب است # آب هندوانه مخلوط با سکنجبین علاج کننده یرقان و دفع کننده سنگ کلیه است # برای خنک کردن بدن در روزهای گرم تابستان هندوانه را با شکر بخورید # برای برطرف کردن تب و اخلاط بدن هندوانه را با شیر خشت بخورید # برای رفع خارش بدن هندوانه را با تمبر هندی بخورید # جالب است بدانید که هندوانه تنها میوه ای است که نسبت به میوه ها و سبزی جات دیگر دارای مقدار بیشتری بتاکاروتن است. # هندوانه میوه ای است که حاوی میزان بالایی الکترولیت سدیم و پتاسیم است که آن را از طریق عرق دفع می کنیم. # هندوانه همچنین سرشار از ویتامین های B است که برای تولید انرژی حیاتی هستند # متخصصین تغذیه توصیه می کنند که هندوانه منبع بسیار خوبی از ویتامین B6، B1 و منیزیم است میوه های هسته دار میوه های هسته دار مانند کیوی، زردآلو، انبه، آلو، هلو مانند گوجه فرنگی در صورت نگهداری در یخچال کال می مانند و مواد غذایی آنها از بین می رود. الودکتر

برچسب ها : ، ، ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.