کد خبر : 8665
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 5:34

برد تراکتورسازی را به هواداران تقدیم می کنم

برد تراکتورسازی را به هواداران تقدیم می کنم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: هدف ما این بود که فصل را با پیروزی تمام کنیم که این اتفاق افتاد به همین دلیل این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم کنیم. به گزارش ایرنا…

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: هدف ما این بود که فصل را با پیروزی تمام کنیم که این اتفاق افتاد به همین دلیل این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم کنیم.

 ارطغرول ساغلام روز جمعه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: این فصل خیلی برای ما خوب تمام نشد چرا که در قسمت پایین جدول ماندیم اما در فصل آینده به مراتب بهتر ظاهر می شویم.

سرمربی تیم تراکترسازی با بیان این که وقتی به این تیم آمدم، از چهار بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده بودیم و با تیمی که سقوط می کرد، سه امتیاز فاصله داشتیم افزود: اما با تدابیر اتخاذ شده با انتهای جدول فاصله گرفتیم.

وی با اشاره به این که در محیط اطراف باشگاه ، شرایط خوبی برای ما مهیا نبود افزود: این موضوع به گونه ای بود که حتی کسانی که سال های طولانی و حتی ۲۵ سال در باشگاه تراکتورسازی حضور دارند بر این باور بودند که امسال اولین بار است چنین مشکلاتی را در باشگاه می بینند.

ساغلام در ادامه به مشکلات اقتصادی باشگاه پرداخت و گفت: با کادر ناقص کار خود را آغاز کردیم و باید در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفتیم که در مجموع بار سنگینی روی دوش ما بود و مجبور بودیم در این دو رقابت حساس شرکت کنیم. وی ادامه داد: در دوره ای به تراکتورسازی آمدم که هواداران با تیم قهر کرده بودند و حتی به ورزشگاه نمی آمدند به شکلی که در دیدارهای خانگی حتی حمایت هواداران را احساس نکردیم.

وی گفت: در این دوره، خستگی و مصدومیت ما را آزار داد اما خوشحالم به هدفی که از ابتدا داشتیم رسیدیم و توانستیم تراکتورسازی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان این که در بازی امروز با بازیکنان جوان و بی تجربه به میدان رفتیم که آنها جنگندگی خود را در این مسابقه نشان دادند افزود: بازیکنانم پاداش جنگندگی خود را گرفتند و به بهترین شکل لیگ را به پایان رساندند.

دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز جمعه شب در اهواز با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید. یم فوتبال تراکتور سازی در پایان مسابقات این فصل در جایگاه دهم قرار گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.