کد خبر : 9971
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 6:38

قائم مقام وزیر راه:کیفیت مطلوب پروژه سرو کارنامه درخشان تعاونی مسکن خانه مطبوعات

قائم مقام وزیر راه:کیفیت مطلوب پروژه سرو کارنامه درخشان تعاونی مسکن خانه مطبوعات

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی کیفیت مطلوب و تایید شده پروژه ۳۴۲ واحدی سرو تعاونی مسکن خانه مطبوعات آذربایجان شرقی را کارنامه درخشانی برای این تعاونی دانست.

احمد اصغری مهرآبادی در بازدید از پروژه ۳۴۲ واحدی سرو تعاونی مسکن خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از تلاش وزارت راه و شهرسازی برای کاهش سود مشارکت در پروژه های مسکن به دو سال خبر داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد ما در بحث سود مشارکت حداقل دو سال است این در حالی است که برخی از پروژه ها ۷ تا ۸ سال طول کشیده است و این به معنی کاهش سود مشارکت و افزایش دوره فروش اقساط برای متقاضی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اکثر واحدهای مسکن مهر در کشور با این مشکل مواجه هستند، گفت:  به صورت جدی پیگیر رفع این مشکلات متقاضیان هستیم و پیگیری های لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد.

دکتر مهرآبادی با بیان اینکه مشکل اصلی این متقاضیان بالا بودن سود دوران مشارکت است، عنوان کرد: به دلیل طولانی شدن پرسه اجرا و بهره‌برداری پروژه‌ها سود مشارکت افزایش پیدا کرده است متقاضیان ما هم به دلیل اینکه اقشار کم درآمد هستند توان بازپرداخت را ندارند.

اصغری‌مهرآبادی اضافه کرد: پیشنهاد ما در بحث سود مشارکت حداقل دو سال است این در حالی است که برخی از پروژه ۷ تا ۸ سال طول کشیده است.

وی بعد از بازدید از پروژه تعاونی مسکن خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و شنیدن گزارش های ناظران و مجریان این پروژه کیفیت مطلوب پروژه مسکن تعاونی مسکن خانه مطبوعات را کارنامه درخشانی برای این تعاونی دانست.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنانش بر تسریع در تکمیل کارهای باقی مانده این پروژه فوق الذکر تاکید کرد و بر توجه ویزه خود به بخش مسکن در آذربایجان شرقی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.