کد خبر : 36308
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 12:09

احداث فاز سوم کانال سنگی شهرک ارم با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال

احداث فاز سوم کانال سنگی شهرک ارم با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات احداث فاز سوم کانال سنگی پشت آپارتمان های صبا ارم با هدف هدایت آب‌های سطحی با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

موسی زارعی با اشاره به برنامه های منطقه پیرامون ساماندهی وضعیت مسیرهای آبرو منطقه که تاثیرات زیادی در روان سازی و مهار آبهای سطحی دارد اعلام داشت: به منظور ارتقای حقوق شهروندی، حفاظت از محیط زیست ، پیشگیری بموقع از بروز سیلاب و جلوگیری از آبگرفتگی معابر، توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز فاز سوم پروژه عمرانی احداث کانال سنگی مسیر مذکور به طول۴۵۰ متر و با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در دو فاز متوالی این پروژه شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم ابراز کرد: خوشبختانه سال گذشته توسط عوامل عمرانی منطقه فاز اول و دوم این کانال به طول ۵۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد تومان احداث شده است.
شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه گفت: با توجه به شرایط توپوگرافی شهر مخاطرات احتمالی از جمله سرریز شدن روان آبها و جاری شدن به داخل منازل به منظور جلوگیری از تجمع آب ها و سیلاب معابر، اهمیت این پروژه را دوچندان می‌کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.