کد خبر : 1696
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:15

تسریع در اجرای بزرگراه تبریز ـ اهر مطالبه عمومی ارسبارانی‌ها

تسریع در اجرای بزرگراه تبریز ـ اهر مطالبه عمومی ارسبارانی‌ها

 فرماندار اهر گفت: تسریع در اجرای عملیات پروژه مهم و حیاتی بزرگراه تبریز ـ اهر در منطقه ارسباران مطالبه عمومی مردم و مسئولان منطقه است.

رضا صدیقی صبح امروز در جلسه بررسی ساز و کارهای عملی برای سرعت بخشی به اجرای پروژه بزرگراه اهر – تبریز اظهار کرد: متأسفانه در اکثر روزهای هفته شاهد تصادفات ناگوار و کشته و مجروح شدن جمعی از همشهریان در این جاده هستیم که امیدواریم با تدبیر ویژه مسئولین امر با اختصاص اعتبارات لازم و بسیج همگانی شاهد فعالیت دوچندان در این پروژه باشیم.
وی گفت: این جاده یکی از پرترددترین راه‌های مواصلاتی استان آذربایجان‌شرقی است که علاوه بر تردد مستقیم خودروهای عبوری شش شهرستان شمال شرق استان این منطقه، محل تردد خودروهای استان‌های اردبیل و مسافران و گردشگران آسیای میانه و گردشگران سلامت جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان است.
وی، تصریح کرد: بهره‌برداری سریع از این پروژه موجب کاهش تصادفات متعدد دراین جاده و کاهش مسافت شهرستان‌های مسیر به مرکز استان خواهد شد و با افتتاح این بزرگراه مهم و حیاتی این امر موجب رشد و توسعه اقتصادی منطقه می‌شود و زمینه برای فعالیت‌های اقتصادی بیشتر را فراهم خواهد کرد.
صدیقی افزود: این جاده علاوه بر اینکه یکی از مسیرهای ترانزیتی بین‌المللی به شمار می‌رود مسیری است که تمام ماشین‌های سنگین و کمرشکن معادن منطقه از جمله مس سونگون از این مسیر عبور می‌کنند و موجب ترافیک سنگین در جاده می‌شوند که باید آنها نیز به توسعه و تسریع در این جاده کمک و در این پروژه مشارکت مالی کنند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.